The Actual State of the Reading Literacy amongst Primary School Pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143161" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143161 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy
Original language description
Čtenářská gramotnost je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, dovednostmi a schopnostmi potřebnými pro užívání všech druhů textů v různých kontextech. V současnosti je aktuální úroveň čtenářské gramotnosti považována za velmi tristní.Uvedený příspěvek informuje o výsledcích předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy. Prezentuje průběžné výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektuVýzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány jsou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti a úroveň jejich dovedností.
Czech name
Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy
Czech description
Čtenářská gramotnost je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, dovednostmi a schopnostmi potřebnými pro užívání všech druhů textů v různých kontextech. V současnosti je aktuální úroveň čtenářské gramotnosti považována za velmi tristní.Uvedený příspěvek informuje o výsledcích předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy. Prezentuje průběžné výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektuVýzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány jsou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti a úroveň jejich dovedností.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Evropské pedagogické fórum 2012 - Pedagogicko-psychologické aspekty výuky
ISBN
978-80-905243-2-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
77-85
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Dec 3, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—