All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Actual State of the Reading Literacy amongst Primary School Pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143161" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143161 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy

  • Original language description

    Čtenářská gramotnost je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, dovednostmi a schopnostmi potřebnými pro užívání všech druhů textů v různých kontextech. V současnosti je aktuální úroveň čtenářské gramotnosti považována za velmi tristní.Uvedený příspěvek informuje o výsledcích předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy. Prezentuje průběžné výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektuVýzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány jsou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti a úroveň jejich dovedností.

  • Czech name

    Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy

  • Czech description

    Čtenářská gramotnost je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, dovednostmi a schopnostmi potřebnými pro užívání všech druhů textů v různých kontextech. V současnosti je aktuální úroveň čtenářské gramotnosti považována za velmi tristní.Uvedený příspěvek informuje o výsledcích předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy. Prezentuje průběžné výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektuVýzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány jsou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti a úroveň jejich dovedností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Evropské pedagogické fórum 2012 - Pedagogicko-psychologické aspekty výuky

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    77-85

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 3, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article