The specificity of new media in the area of perceiving visual information.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139701" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139701 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika nových médií v oblasti vnímání vizuální informace
Original language description
Příspěvek se zabývá aspekty vnímání vizuálních informací, obrazů z hlediska pozorovatele z odlišného sociokulturního prostředí. Klade si otázku specifika nových médií, především digitální fotografie v oblasti modularity vnímání.
Czech name
Specifika nových médií v oblasti vnímání vizuální informace
Czech description
Příspěvek se zabývá aspekty vnímání vizuálních informací, obrazů z hlediska pozorovatele z odlišného sociokulturního prostředí. Klade si otázku specifika nových médií, především digitální fotografie v oblasti modularity vnímání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výtvarná výchova ve světě současného umění a technologií II.
ISBN
978-80-244-3222-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
85-89
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Mar 29, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—