Integration of English language in teaching mathematics at the Department of Mathematics at the Faculty of Education at Palacký University in Olomouc
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139827" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139827 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrace anglického jazyka do výuky matematických předmětů na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Original language description
Výuka na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) je neustále přizpůsobována aktuálním vzdělávacím potřebám a trendům. Aby se naši absolventi mohli stát rovnoprávnými členy Evropské unie, musí být schopni prokázat svoji odbornost i v cizím jazyce. V evropském výchovně vzdělávacím kontextu je v posledních letech v popředí zájmu především potřeba zvyšování jazykové vzdělanosti. Jedním z nejnovějších inovativních přístupů v zavádění cizích jazyků do vzdělávacího procesu nejazykových předmětů je výuka označovaná termínem CLIL. Autoři příspěvku poukazují na zkušenosti s touto metodou výuky a na ESF projekty realizované na Katedře matematiky PdF UP v Olomouci zaměřené právě na podporu dvojjazyčné výuky a přípravu studijních materiálů z matematiky v anglickém jazyce.
Czech name
Integrace anglického jazyka do výuky matematických předmětů na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Czech description
Výuka na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) je neustále přizpůsobována aktuálním vzdělávacím potřebám a trendům. Aby se naši absolventi mohli stát rovnoprávnými členy Evropské unie, musí být schopni prokázat svoji odbornost i v cizím jazyce. V evropském výchovně vzdělávacím kontextu je v posledních letech v popředí zájmu především potřeba zvyšování jazykové vzdělanosti. Jedním z nejnovějších inovativních přístupů v zavádění cizích jazyků do vzdělávacího procesu nejazykových předmětů je výuka označovaná termínem CLIL. Autoři příspěvku poukazují na zkušenosti s touto metodou výuky a na ESF projekty realizované na Katedře matematiky PdF UP v Olomouci zaměřené právě na podporu dvojjazyčné výuky a přípravu studijních materiálů z matematiky v anglickém jazyce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů II
ISBN
978-80-210-6148-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
144-151
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Nov 14, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—