All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using Interactive Teaching Materials in a Foreign Language in Mathematics Lessons

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F15%3A43889426" target="_blank" >RIV/60076658:12510/15:43889426 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky

  • Original language description

    Rámcové vzdělávací programy umožňují školám implementovat ve svých školních vzděláva cích programech také výuku vybraných předmětů v cizím jazyce. Využití apletů a dalších materiálů dostupných na internetu prezentující vybranou matematickou učební látkuv cizím jazyce může sloužit jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky. Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky ankety mezi učiteli matematiky týkající se používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky.

  • Czech name

    Používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky

  • Czech description

    Rámcové vzdělávací programy umožňují školám implementovat ve svých školních vzděláva cích programech také výuku vybraných předmětů v cizím jazyce. Využití apletů a dalších materiálů dostupných na internetu prezentující vybranou matematickou učební látkuv cizím jazyce může sloužit jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky. Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky ankety mezi učiteli matematiky týkající se používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-549-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    237 - 240

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Event date

    Nov 5, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article