The influence of the tutor on the course of teaching trajectory of an e-learning course with respect to completing and passing the course - results cluster analysis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140025" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140025 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy
Original language description
V příspěvku jsou uvedeny hlavní výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno s cílem ověřit vliv tutorovy motivační činnosti na úspěšnost studentů e-learningového kurzu. Výsledky provedeného výzkumu, zpracovaného pomocí shlukové analýzy, jednoznačně ukazují pozitivní vliv tutora na průběh studia účastníků e-learningového kurzu a na jejich úspěšnost. Ukazuje se tak, že je nutné věnovat značnou pozornost přípravě kompetentních tutorů, kteří budou schopni e-learningovou výuku nejen efektivně realizovat, ale i řídit.
Czech name
Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy
Czech description
V příspěvku jsou uvedeny hlavní výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno s cílem ověřit vliv tutorovy motivační činnosti na úspěšnost studentů e-learningového kurzu. Výsledky provedeného výzkumu, zpracovaného pomocí shlukové analýzy, jednoznačně ukazují pozitivní vliv tutora na průběh studia účastníků e-learningového kurzu a na jejich úspěšnost. Ukazuje se tak, že je nutné věnovat značnou pozornost přípravě kompetentních tutorů, kteří budou schopni e-learningovou výuku nejen efektivně realizovat, ale i řídit.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluation of educational materials designed for distance education and e-learning purposes</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
???????? ?????? ???????????? ???????????? ??????????? ? ??????????????????? ???????
ISSN
2222-8624
e-ISSN
—
Volume of the periodical
175
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
UA - UKRAINE
Number of pages
8
Pages from-to
304-311
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—