All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of the tutor on the course of teaching trajectory of an e-learning course with respect to completing and passing the course - results cluster analysis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140025" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140025 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy

  • Original language description

    V příspěvku jsou uvedeny hlavní výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno s cílem ověřit vliv tutorovy motivační činnosti na úspěšnost studentů e-learningového kurzu. Výsledky provedeného výzkumu, zpracovaného pomocí shlukové analýzy, jednoznačně ukazují pozitivní vliv tutora na průběh studia účastníků e-learningového kurzu a na jejich úspěšnost. Ukazuje se tak, že je nutné věnovat značnou pozornost přípravě kompetentních tutorů, kteří budou schopni e-learningovou výuku nejen efektivně realizovat, ale i řídit.

  • Czech name

    Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy

  • Czech description

    V příspěvku jsou uvedeny hlavní výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno s cílem ověřit vliv tutorovy motivační činnosti na úspěšnost studentů e-learningového kurzu. Výsledky provedeného výzkumu, zpracovaného pomocí shlukové analýzy, jednoznačně ukazují pozitivní vliv tutora na průběh studia účastníků e-learningového kurzu a na jejich úspěšnost. Ukazuje se tak, že je nutné věnovat značnou pozornost přípravě kompetentních tutorů, kteří budou schopni e-learningovou výuku nejen efektivně realizovat, ale i řídit.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluation of educational materials designed for distance education and e-learning purposes</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ???????? ?????? ???????????? ???????????? ??????????? ? ??????????????????? ???????

  • ISSN

    2222-8624

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    175

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    UA - UKRAINE

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    304-311

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database