All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Terminological literacy of students of special education at Palacky Univesity in Olomouc

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140204 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky Univerzity Palackého v Olomouci

  • Original language description

    S ohledem na aktuální potřeby speciální pedagogiky v oblasti vysokoškolské přípravy budoucích speciálních pedagogů byl koncipován výzkum, jehož výsledky prezentuje tento příspěvek. Koncepce našeho výzkumu reflektuje současný stav terminologické diverzityve speciálněpedagogické sféře. Základním ideovým pilířem výzkumného šetření bylo posílit kompetence studentů speciální pedagogiky v terminologické oblasti. Jedním z dílčích záměrů našeho šetření bylo rozšíření terminologických kompetencí studentů speciální pedagogiky o anglickou a německou dimenzi. Klíčovým pilířem příspěvku je prezentace výsledků kvantitativně orientovaného šetření s cílem zmapovat a evaluovat současnou úroveň terminologické gramotnosti studentů speciální pedagogiky na Ústavu speciálněpedagogických studií (PdF UP v Olomouci) a to ve fázi, kdy by měli disponovat základním penzem speciálněpedagogických poznatků, respektive bazální terminologickou gramotností uplatnitelnou v rámci své vlastní speciálněpedagogické special

  • Czech name

    Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky Univerzity Palackého v Olomouci

  • Czech description

    S ohledem na aktuální potřeby speciální pedagogiky v oblasti vysokoškolské přípravy budoucích speciálních pedagogů byl koncipován výzkum, jehož výsledky prezentuje tento příspěvek. Koncepce našeho výzkumu reflektuje současný stav terminologické diverzityve speciálněpedagogické sféře. Základním ideovým pilířem výzkumného šetření bylo posílit kompetence studentů speciální pedagogiky v terminologické oblasti. Jedním z dílčích záměrů našeho šetření bylo rozšíření terminologických kompetencí studentů speciální pedagogiky o anglickou a německou dimenzi. Klíčovým pilířem příspěvku je prezentace výsledků kvantitativně orientovaného šetření s cílem zmapovat a evaluovat současnou úroveň terminologické gramotnosti studentů speciální pedagogiky na Ústavu speciálněpedagogických studií (PdF UP v Olomouci) a to ve fázi, kdy by měli disponovat základním penzem speciálněpedagogických poznatků, respektive bazální terminologickou gramotností uplatnitelnou v rámci své vlastní speciálněpedagogické special

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nowe tendencje w pedagogice specjalnej - wykladnia teoretyczna i empiryczna

  • ISBN

    978-83-63268-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    65-79

  • Publisher name

    Uniwersytet slaski, wydawnictwo gnome

  • Place of publication

    Katowice

  • Event location

    Ustroň, Polsko

  • Event date

    Nov 16, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article