Terminological literacy of students of special education at Palacky Univesity in Olomouc
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140204 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky Univerzity Palackého v Olomouci
Original language description
S ohledem na aktuální potřeby speciální pedagogiky v oblasti vysokoškolské přípravy budoucích speciálních pedagogů byl koncipován výzkum, jehož výsledky prezentuje tento příspěvek. Koncepce našeho výzkumu reflektuje současný stav terminologické diverzityve speciálněpedagogické sféře. Základním ideovým pilířem výzkumného šetření bylo posílit kompetence studentů speciální pedagogiky v terminologické oblasti. Jedním z dílčích záměrů našeho šetření bylo rozšíření terminologických kompetencí studentů speciální pedagogiky o anglickou a německou dimenzi. Klíčovým pilířem příspěvku je prezentace výsledků kvantitativně orientovaného šetření s cílem zmapovat a evaluovat současnou úroveň terminologické gramotnosti studentů speciální pedagogiky na Ústavu speciálněpedagogických studií (PdF UP v Olomouci) a to ve fázi, kdy by měli disponovat základním penzem speciálněpedagogických poznatků, respektive bazální terminologickou gramotností uplatnitelnou v rámci své vlastní speciálněpedagogické special
Czech name
Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky Univerzity Palackého v Olomouci
Czech description
S ohledem na aktuální potřeby speciální pedagogiky v oblasti vysokoškolské přípravy budoucích speciálních pedagogů byl koncipován výzkum, jehož výsledky prezentuje tento příspěvek. Koncepce našeho výzkumu reflektuje současný stav terminologické diverzityve speciálněpedagogické sféře. Základním ideovým pilířem výzkumného šetření bylo posílit kompetence studentů speciální pedagogiky v terminologické oblasti. Jedním z dílčích záměrů našeho šetření bylo rozšíření terminologických kompetencí studentů speciální pedagogiky o anglickou a německou dimenzi. Klíčovým pilířem příspěvku je prezentace výsledků kvantitativně orientovaného šetření s cílem zmapovat a evaluovat současnou úroveň terminologické gramotnosti studentů speciální pedagogiky na Ústavu speciálněpedagogických studií (PdF UP v Olomouci) a to ve fázi, kdy by měli disponovat základním penzem speciálněpedagogických poznatků, respektive bazální terminologickou gramotností uplatnitelnou v rámci své vlastní speciálněpedagogické special
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nowe tendencje w pedagogice specjalnej - wykladnia teoretyczna i empiryczna
ISBN
978-83-63268-14-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
65-79
Publisher name
Uniwersytet slaski, wydawnictwo gnome
Place of publication
Katowice
Event location
Ustroň, Polsko
Event date
Nov 16, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—