All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

University teacher and his role in education in the context of education for sustainable development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140240" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140240 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji

  • Original language description

    Vzdělávání budoucích učitelů se stává v posledních letech předmětem velkého zájmu a to především z důvodu zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Doposud se převážně směřovalo ke kurikulu studijních programů, sledoval se poměr jednotlivých disciplín apedagogicko-psychologických disciplín nebo poměr teorie a praxe. V současné době se však sleduje celý komplex problémů, jež se týkají i samotných vysokoškolských učitelů (tedy vzdělavatelů budoucích učitelů). Při komplexním posuzování vysokoškolského učitele připravujícího budoucího učitele je nutné si uvědomit, že je připravují pro realizaci současné koncepce vzdělávání. Její součástí je dnes i vzdělávání k udržitelnému rozvoji.

  • Czech name

    Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji

  • Czech description

    Vzdělávání budoucích učitelů se stává v posledních letech předmětem velkého zájmu a to především z důvodu zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Doposud se převážně směřovalo ke kurikulu studijních programů, sledoval se poměr jednotlivých disciplín apedagogicko-psychologických disciplín nebo poměr teorie a praxe. V současné době se však sleduje celý komplex problémů, jež se týkají i samotných vysokoškolských učitelů (tedy vzdělavatelů budoucích učitelů). Při komplexním posuzování vysokoškolského učitele připravujícího budoucího učitele je nutné si uvědomit, že je připravují pro realizaci současné koncepce vzdělávání. Její součástí je dnes i vzdělávání k udržitelnému rozvoji.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Roly vysokoškolského učitel'a v procese vzdelávania Pedagogica Actualis III.

  • ISBN

    978-80-8105-373-3

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    32-37

  • Number of pages of the book

    267

  • Publisher name

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Place of publication

    Trnava

  • UT code for WoS chapter