University teacher and his role in education in the context of education for sustainable development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140240" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140240 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji
Original language description
Vzdělávání budoucích učitelů se stává v posledních letech předmětem velkého zájmu a to především z důvodu zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Doposud se převážně směřovalo ke kurikulu studijních programů, sledoval se poměr jednotlivých disciplín apedagogicko-psychologických disciplín nebo poměr teorie a praxe. V současné době se však sleduje celý komplex problémů, jež se týkají i samotných vysokoškolských učitelů (tedy vzdělavatelů budoucích učitelů). Při komplexním posuzování vysokoškolského učitele připravujícího budoucího učitele je nutné si uvědomit, že je připravují pro realizaci současné koncepce vzdělávání. Její součástí je dnes i vzdělávání k udržitelnému rozvoji.
Czech name
Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji
Czech description
Vzdělávání budoucích učitelů se stává v posledních letech předmětem velkého zájmu a to především z důvodu zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Doposud se převážně směřovalo ke kurikulu studijních programů, sledoval se poměr jednotlivých disciplín apedagogicko-psychologických disciplín nebo poměr teorie a praxe. V současné době se však sleduje celý komplex problémů, jež se týkají i samotných vysokoškolských učitelů (tedy vzdělavatelů budoucích učitelů). Při komplexním posuzování vysokoškolského učitele připravujícího budoucího učitele je nutné si uvědomit, že je připravují pro realizaci současné koncepce vzdělávání. Její součástí je dnes i vzdělávání k udržitelnému rozvoji.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Roly vysokoškolského učitel'a v procese vzdelávania Pedagogica Actualis III.
ISBN
978-80-8105-373-3
Number of pages of the result
6
Pages from-to
32-37
Number of pages of the book
267
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—