TEACHER'S AND STUDENT'S TEACHING STYLE IN THE PROJECT TUITION FOCUSED ON WORK WORLD THEMATIC FIELD
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140426 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vyučovací styl učitele a učební styl žáka v projektové výuce zaměřený na tematický okruh Svět práce
Original language description
Příspěvek je zaměřen na vyučovací a učební styl ve vyučovacím procesu, který je realizován za pomoci projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce. Provedeme-li analýzu koncepce výuky tematického okruhu Svět práce na ZŠ, dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy (RVP, 2007) a pro daný okruh využívané učebnice (Strádal, 2007), vede nás daný materiál k závěru, že zmíněný tematický okruh nabízí vysoké možnosti využití progresivních vyučovacích metod, které vedou k tvořivosti, aktivitě, samostatnosti žáků. Na druhou stranu se ale v běžné praxi více setkáváme s "klasickými" vyučovacími metodami. (Zubatá, 2011). V této stati je naším objektem převážně učitel, respektive jeho vyučovací styl i učební styl, protože právě výše zmíněné styly dle našeho názoru mohou předurčit učitele k určitému utváření výuky.
Czech name
Vyučovací styl učitele a učební styl žáka v projektové výuce zaměřený na tematický okruh Svět práce
Czech description
Příspěvek je zaměřen na vyučovací a učební styl ve vyučovacím procesu, který je realizován za pomoci projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce. Provedeme-li analýzu koncepce výuky tematického okruhu Svět práce na ZŠ, dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy (RVP, 2007) a pro daný okruh využívané učebnice (Strádal, 2007), vede nás daný materiál k závěru, že zmíněný tematický okruh nabízí vysoké možnosti využití progresivních vyučovacích metod, které vedou k tvořivosti, aktivitě, samostatnosti žáků. Na druhou stranu se ale v běžné praxi více setkáváme s "klasickými" vyučovacími metodami. (Zubatá, 2011). V této stati je naším objektem převážně učitel, respektive jeho vyučovací styl i učební styl, protože právě výše zmíněné styly dle našeho názoru mohou předurčit učitele k určitému utváření výuky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1-2012
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
3
Pages from-to
65-67
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—