All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TEACHER'S AND STUDENT'S TEACHING STYLE IN THE PROJECT TUITION FOCUSED ON WORK WORLD THEMATIC FIELD

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140426 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyučovací styl učitele a učební styl žáka v projektové výuce zaměřený na tematický okruh Svět práce

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na vyučovací a učební styl ve vyučovacím procesu, který je realizován za pomoci projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce. Provedeme-li analýzu koncepce výuky tematického okruhu Svět práce na ZŠ, dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy (RVP, 2007) a pro daný okruh využívané učebnice (Strádal, 2007), vede nás daný materiál k závěru, že zmíněný tematický okruh nabízí vysoké možnosti využití progresivních vyučovacích metod, které vedou k tvořivosti, aktivitě, samostatnosti žáků. Na druhou stranu se ale v běžné praxi více setkáváme s "klasickými" vyučovacími metodami. (Zubatá, 2011). V této stati je naším objektem převážně učitel, respektive jeho vyučovací styl i učební styl, protože právě výše zmíněné styly dle našeho názoru mohou předurčit učitele k určitému utváření výuky.

  • Czech name

    Vyučovací styl učitele a učební styl žáka v projektové výuce zaměřený na tematický okruh Svět práce

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na vyučovací a učební styl ve vyučovacím procesu, který je realizován za pomoci projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce. Provedeme-li analýzu koncepce výuky tematického okruhu Svět práce na ZŠ, dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy (RVP, 2007) a pro daný okruh využívané učebnice (Strádal, 2007), vede nás daný materiál k závěru, že zmíněný tematický okruh nabízí vysoké možnosti využití progresivních vyučovacích metod, které vedou k tvořivosti, aktivitě, samostatnosti žáků. Na druhou stranu se ale v běžné praxi více setkáváme s "klasickými" vyučovacími metodami. (Zubatá, 2011). V této stati je naším objektem převážně učitel, respektive jeho vyučovací styl i učební styl, protože právě výše zmíněné styly dle našeho názoru mohou předurčit učitele k určitému utváření výuky.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2012

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    65-67

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database