Detecting teachers' actuel real-life professional activities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142689" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33142689 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zjišťování aktuálně vykonávaných profesních činností učitelů
Original language description
Příspěvek seznamuje se záměry řešeného výzkumu spadajícího do oblasti profesiografického šetření u středoškolských učitelů. Zjišťování skutečných aktivit učitelů je jedním ze zdrojů informací o stávajících vzdělávacích potřebách učitelů. Výsledky výzkumného šetření mohou být využity k revizi pregraduální přípravy, ale především k dalšímu profesnímu rozvoji středoškolských učitelů.
Czech name
Zjišťování aktuálně vykonávaných profesních činností učitelů
Czech description
Příspěvek seznamuje se záměry řešeného výzkumu spadajícího do oblasti profesiografického šetření u středoškolských učitelů. Zjišťování skutečných aktivit učitelů je jedním ze zdrojů informací o stávajících vzdělávacích potřebách učitelů. Výsledky výzkumného šetření mohou být využity k revizi pregraduální přípravy, ale především k dalšímu profesnímu rozvoji středoškolských učitelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profesní rozvoj učitelů: sborník příspěvků z konference
ISBN
978-80-7290-548-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
20-25
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Apr 23, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—