All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Freedom of the Choice of Labour Methods and Forms in Development of Reaging Literacy amongst Elementary School Pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33139557" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33139557 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Svoboda výběru metod a forem práce při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

  • Original language description

    Článek je zaměřen na organizační formy a metody práce, které využívají učitelé na 1. stupni základní školy při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku. Příspěvek představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako součást studentského grantového projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. V příspěvku se zaměříme především na dílčí téma výzkumu čtenářské gramotnosti, a to na formální stránku vyučovacího procesu.Pozornost bude věnována také roli knihoven, které v oblasti podpory rozvoje čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku zaujímají významné místo. Budeme se zabývat možnostmi práce ve školní a třídní knihovně a komentována bude také spolupráce škols městskými knihovnami.

  • Czech name

    Svoboda výběru metod a forem práce při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

  • Czech description

    Článek je zaměřen na organizační formy a metody práce, které využívají učitelé na 1. stupni základní školy při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku. Příspěvek představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako součást studentského grantového projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. V příspěvku se zaměříme především na dílčí téma výzkumu čtenářské gramotnosti, a to na formální stránku vyučovacího procesu.Pozornost bude věnována také roli knihoven, které v oblasti podpory rozvoje čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku zaujímají významné místo. Budeme se zabývat možnostmi práce ve školní a třídní knihovně a komentována bude také spolupráce škols městskými knihovnami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Slovo a obraz v komunikaci s dětmi

  • ISBN

    978-80-7464-173-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    138-144

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jun 21, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article