Freedom of the Choice of Labour Methods and Forms in Development of Reaging Literacy amongst Elementary School Pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33139557" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33139557 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Svoboda výběru metod a forem práce při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku
Original language description
Článek je zaměřen na organizační formy a metody práce, které využívají učitelé na 1. stupni základní školy při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku. Příspěvek představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako součást studentského grantového projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. V příspěvku se zaměříme především na dílčí téma výzkumu čtenářské gramotnosti, a to na formální stránku vyučovacího procesu.Pozornost bude věnována také roli knihoven, které v oblasti podpory rozvoje čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku zaujímají významné místo. Budeme se zabývat možnostmi práce ve školní a třídní knihovně a komentována bude také spolupráce škols městskými knihovnami.
Czech name
Svoboda výběru metod a forem práce při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku
Czech description
Článek je zaměřen na organizační formy a metody práce, které využívají učitelé na 1. stupni základní školy při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku. Příspěvek představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako součást studentského grantového projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. V příspěvku se zaměříme především na dílčí téma výzkumu čtenářské gramotnosti, a to na formální stránku vyučovacího procesu.Pozornost bude věnována také roli knihoven, které v oblasti podpory rozvoje čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku zaujímají významné místo. Budeme se zabývat možnostmi práce ve školní a třídní knihovně a komentována bude také spolupráce škols městskými knihovnami.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Slovo a obraz v komunikaci s dětmi
ISBN
978-80-7464-173-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
138-144
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jun 21, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—