All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Crisis intervention for special educators

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143632" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143632 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15510/13:33143632

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Krizová intervence pro speciální pedagogy

  • Original language description

    Cílem knihy je přiblížit speciálním pedagogům problematiku krizové intervence. Kapitoly jsou seřazeny tak, aby daly proniknout nejdříve do teorie a následně nahlédnout do praxe speciálních pedagogů, kteří ve své profesi čelí často krizovým situacím v příbězích svých klientů. Každý ze zmíněných autorů byl pro účely této publikace důsledně vybírán. Snažili jsme se najít takové autory, kteří svou praktickou zkušenost získanou při práci s lidmi s postižením dokážou předat dál. Z tohoto důvodu byla také autorům ponechána tvůrčí volnost. Každý z nich je totiž svou terapeuticko - filosofickou orientací odlišný. V textech se proto setkáme s různými terapeutickými přístupy jako jsou Kognitivně behaviorální terapie, Psychoanalické směry, Systemická psychoterapiea Gestalt psychoterapie. Tyto, ač na první pohled rozdílné přístupy, obohacují základní paradigma metody Krizové intervence a staví ji tak pod nejrůznější úhly pohledů. Kniha tedy nemá jednotnou a ucelenou strukturu, ale je spíše soubore

  • Czech name

    Krizová intervence pro speciální pedagogy

  • Czech description

    Cílem knihy je přiblížit speciálním pedagogům problematiku krizové intervence. Kapitoly jsou seřazeny tak, aby daly proniknout nejdříve do teorie a následně nahlédnout do praxe speciálních pedagogů, kteří ve své profesi čelí často krizovým situacím v příbězích svých klientů. Každý ze zmíněných autorů byl pro účely této publikace důsledně vybírán. Snažili jsme se najít takové autory, kteří svou praktickou zkušenost získanou při práci s lidmi s postižením dokážou předat dál. Z tohoto důvodu byla také autorům ponechána tvůrčí volnost. Každý z nich je totiž svou terapeuticko - filosofickou orientací odlišný. V textech se proto setkáme s různými terapeutickými přístupy jako jsou Kognitivně behaviorální terapie, Psychoanalické směry, Systemická psychoterapiea Gestalt psychoterapie. Tyto, ač na první pohled rozdílné přístupy, obohacují základní paradigma metody Krizové intervence a staví ji tak pod nejrůznější úhly pohledů. Kniha tedy nemá jednotnou a ucelenou strukturu, ale je spíše soubore

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-3305-9

  • Number of pages

    168

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book