All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specifics of education of children with special educational at the kindergartens

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873791" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873791 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřských školách

  • Original language description

    Publikace předkládá vybraná témata z oblasti přístupů ke vzdělávání dětí se specific-kými vzdělávacími potřebami v mateřské škole. V první části se autoři věnují teoretic-kému vymezení systému podpory dětí se specifickými vzdělávacími potřebami. Objas-ňují základní formy vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, rozlišují speciální a specifický přístup učitele, popisují specifika týmové spolupráce dětí, koope-rativní a diferencované výuky. Druhá kapitola se zaměřuje na specifika přístupu vevzdělávání dětí s tělesným postižením v běžné třídě mateřské školy. Vymezuje teoretic-ký rámec tělesného postižení, přičemž autor klade důraz nejen na medicinské aspekty, ale zdůrazňuje především dopady na psychický a sociální vývoj dítěte. V další kapitole se autoři zaměřují na oblast dětí ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí, které za-hrnuje nevhodné rodinné prostředí, děti s nízkým sociálním postavením, děti z prostředí ústavní výchovy a děti z rodin azylantů nebo imigrantů. Té

  • Czech name

    Specifika edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřských školách

  • Czech description

    Publikace předkládá vybraná témata z oblasti přístupů ke vzdělávání dětí se specific-kými vzdělávacími potřebami v mateřské škole. V první části se autoři věnují teoretic-kému vymezení systému podpory dětí se specifickými vzdělávacími potřebami. Objas-ňují základní formy vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, rozlišují speciální a specifický přístup učitele, popisují specifika týmové spolupráce dětí, koope-rativní a diferencované výuky. Druhá kapitola se zaměřuje na specifika přístupu vevzdělávání dětí s tělesným postižením v běžné třídě mateřské školy. Vymezuje teoretic-ký rámec tělesného postižení, přičemž autor klade důraz nejen na medicinské aspekty, ale zdůrazňuje především dopady na psychický a sociální vývoj dítěte. V další kapitole se autoři zaměřují na oblast dětí ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí, které za-hrnuje nevhodné rodinné prostředí, děti s nízkým sociálním postavením, děti z prostředí ústavní výchovy a děti z rodin azylantů nebo imigrantů. Té

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-566-5

  • Number of pages

    183

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book