Learning Styles of Students and their Influence on the Possibilities of Interactive Didactic Means in Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144192" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144192 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Styly učení žáků a jejich vliv na možnosti využití interaktivních didaktických prostředků ve výuce
Original language description
Navrhovaný projekt je zaměřen na zjištění jednotlivých prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky (interaktivní tabule apod.), a to na základě výzkumu zaměřeného na popis a analýzu jednotlivých fází takto koncipované výuky. Dále se zaměříme na problematiku stylů učení žáků ve vyučovacím procesu a jejich vliv na preferenci prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky. Výzkumné šetření bude realizováno na vybraných základních školách v Olomouckém kraji. Metodologicky se projekt bude opírat o výzkum orientovaný kvantitativně i kvalitativně.
Czech name
Styly učení žáků a jejich vliv na možnosti využití interaktivních didaktických prostředků ve výuce
Czech description
Navrhovaný projekt je zaměřen na zjištění jednotlivých prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky (interaktivní tabule apod.), a to na základě výzkumu zaměřeného na popis a analýzu jednotlivých fází takto koncipované výuky. Dále se zaměříme na problematiku stylů učení žáků ve vyučovacím procesu a jejich vliv na preferenci prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky. Výzkumné šetření bude realizováno na vybraných základních školách v Olomouckém kraji. Metodologicky se projekt bude opírat o výzkum orientovaný kvantitativně i kvalitativně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Trendy ve vzdělávání 2013
ISBN
978-80-86768-52-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
592-594
Publisher name
Agentura Gevak
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jun 19, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—