Opinions of the Students of the Faculty of Education on their Undergraduate Teacher Preparation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145282" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Názory studentů pedagogické fakulty na úroveň jejich pregraduální přípravy
Original language description
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na jejich pregraduální učitelskou přípravu. Bylo zjištěno, že studenti jsou se svou pregraduální učitelskou přípravou ve většině případů spokojeni.Přesto se velmi často objevoval požadavek na rozšíření pedagogických praxí a řešení modelových situací ve výuce. Zajímavým zjištěním výzkumu byl fakt, že na splnění očekávání studenta spojeného se studiem na PdF se významně podílelo zaměření studenta (přírodovědné, společenskovědní, speciálně-pedagogické) a typ absolvované střední školy. Naopak pohlaví studentů na splnění očekávání spojeného se studiem na PdF vliv nemělo.
Czech name
Názory studentů pedagogické fakulty na úroveň jejich pregraduální přípravy
Czech description
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na jejich pregraduální učitelskou přípravu. Bylo zjištěno, že studenti jsou se svou pregraduální učitelskou přípravou ve většině případů spokojeni.Přesto se velmi často objevoval požadavek na rozšíření pedagogických praxí a řešení modelových situací ve výuce. Zajímavým zjištěním výzkumu byl fakt, že na splnění očekávání studenta spojeného se studiem na PdF se významně podílelo zaměření studenta (přírodovědné, společenskovědní, speciálně-pedagogické) a typ absolvované střední školy. Naopak pohlaví studentů na splnění očekávání spojeného se studiem na PdF vliv nemělo.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2013
Issue of the periodical within the volume
Červen
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
458-469
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—