All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Solving tasks in mathematics - a challenge for both primary school teachers and pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146285" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146285 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy

  • Original language description

    Učební úlohy, jejich řešení žákem, ale i analýza různých aspektů a didaktických funkcí úloh v primárním vzdělávání, patří mezi významná témata didaktiky matematiky. Nového významu nabývá problematika matematických úloh v souvislosti s nově koncipovaným kurikulem, zaměřeným na dosahování žákovských výstupů a formování žákovských kompetencí. Práci s úlohami považujeme za nástroj k vytvoření vhodného prostředí pro tvořivou aktivitu žáků. V příspěvku nabízíme několik pohledů na matematické úlohy a jejich řešení, které reflektují zkušenosti získané v minulých letech v souvislosti s řešením grantových projektů v reálném prostředí matematického vyučování na základní škole i v profesní přípravě budoucích učitelů primárních škol.

  • Czech name

    Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy

  • Czech description

    Učební úlohy, jejich řešení žákem, ale i analýza různých aspektů a didaktických funkcí úloh v primárním vzdělávání, patří mezi významná témata didaktiky matematiky. Nového významu nabývá problematika matematických úloh v souvislosti s nově koncipovaným kurikulem, zaměřeným na dosahování žákovských výstupů a formování žákovských kompetencí. Práci s úlohami považujeme za nástroj k vytvoření vhodného prostředí pro tvořivou aktivitu žáků. V příspěvku nabízíme několik pohledů na matematické úlohy a jejich řešení, které reflektují zkušenosti získané v minulých letech v souvislosti s řešením grantových projektů v reálném prostředí matematického vyučování na základní škole i v profesní přípravě budoucích učitelů primárních škol.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník prací pedagogické fakulty Masarykovy univerzity č. 256

  • ISBN

    978-80-210-6143-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    15-23

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Dec 5, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article