Solving tasks in mathematics - a challenge for both primary school teachers and pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146285" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146285 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy
Original language description
Učební úlohy, jejich řešení žákem, ale i analýza různých aspektů a didaktických funkcí úloh v primárním vzdělávání, patří mezi významná témata didaktiky matematiky. Nového významu nabývá problematika matematických úloh v souvislosti s nově koncipovaným kurikulem, zaměřeným na dosahování žákovských výstupů a formování žákovských kompetencí. Práci s úlohami považujeme za nástroj k vytvoření vhodného prostředí pro tvořivou aktivitu žáků. V příspěvku nabízíme několik pohledů na matematické úlohy a jejich řešení, které reflektují zkušenosti získané v minulých letech v souvislosti s řešením grantových projektů v reálném prostředí matematického vyučování na základní škole i v profesní přípravě budoucích učitelů primárních škol.
Czech name
Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy
Czech description
Učební úlohy, jejich řešení žákem, ale i analýza různých aspektů a didaktických funkcí úloh v primárním vzdělávání, patří mezi významná témata didaktiky matematiky. Nového významu nabývá problematika matematických úloh v souvislosti s nově koncipovaným kurikulem, zaměřeným na dosahování žákovských výstupů a formování žákovských kompetencí. Práci s úlohami považujeme za nástroj k vytvoření vhodného prostředí pro tvořivou aktivitu žáků. V příspěvku nabízíme několik pohledů na matematické úlohy a jejich řešení, které reflektují zkušenosti získané v minulých letech v souvislosti s řešením grantových projektů v reálném prostředí matematického vyučování na základní škole i v profesní přípravě budoucích učitelů primárních škol.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník prací pedagogické fakulty Masarykovy univerzity č. 256
ISBN
978-80-210-6143-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
15-23
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Dec 5, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—