All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Postponement of compulsory school in the context of research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147199" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147199 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Odklady školní docházky v kontextu výzkumu

  • Original language description

    Předškolní vzdělávání v České republice prochází zásadními koncepčními změnami, které reagují na aktuální vzdělávací trendy ve světě. V popředí stojí požadavky související s proměnou školy, s důrazem na osobnostně orientovaný přístup k dítěti jako k jedinečné osobnosti s vlastními zájmy a potřebami. Pracovníci Katedry primární a preprimární pedagogiky spolu s odborníky Katedry psychologie a patopsychologie a Ústavu speciálně-pedagogických studií PdF UP v Olomouci realizovali v letech 2009 - 2012 mezinárodní výzkum (GAČR), s cílem zjistit úroveň připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Prostřednictvím příspěvku seznamujeme s výsledky výzkumu, věnujeme se jedné ze sledovaných oblastí, a to odkladům školní docházky, které mají v České republice stoupající tendenci.

  • Czech name

    Odklady školní docházky v kontextu výzkumu

  • Czech description

    Předškolní vzdělávání v České republice prochází zásadními koncepčními změnami, které reagují na aktuální vzdělávací trendy ve světě. V popředí stojí požadavky související s proměnou školy, s důrazem na osobnostně orientovaný přístup k dítěti jako k jedinečné osobnosti s vlastními zájmy a potřebami. Pracovníci Katedry primární a preprimární pedagogiky spolu s odborníky Katedry psychologie a patopsychologie a Ústavu speciálně-pedagogických studií PdF UP v Olomouci realizovali v letech 2009 - 2012 mezinárodní výzkum (GAČR), s cílem zjistit úroveň připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Prostřednictvím příspěvku seznamujeme s výsledky výzkumu, věnujeme se jedné ze sledovaných oblastí, a to odkladům školní docházky, které mají v České republice stoupající tendenci.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Children?s readiness for starting compulsory school attendance within the concept of current curriculum and in terms of comparison with selected EU</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    170-174

  • Publisher name

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 16, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article