Exceptionally gifted pupil in current school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33148267" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33148267 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mimořádně nadaný žák v současné škole
Original language description
Příspěvek je zaměřen na vzdělávání nadaných žáků v podmínkách běžné základní školy České republiky. Článek se zabývá problematikou nadaných žáků a blíže seznamuje s výzkumem, jehož hlavním cílem je vytvořit a ověřit účinnost příkladného dílčího vzdělávacího programu pro nadané žáky v předmětu matematika. Získaná data budou použita pro disertační práci v rámci doktorského studia.
Czech name
Mimořádně nadaný žák v současné škole
Czech description
Příspěvek je zaměřen na vzdělávání nadaných žáků v podmínkách běžné základní školy České republiky. Článek se zabývá problematikou nadaných žáků a blíže seznamuje s výzkumem, jehož hlavním cílem je vytvořit a ověřit účinnost příkladného dílčího vzdělávacího programu pro nadané žáky v předmětu matematika. Získaná data budou použita pro disertační práci v rámci doktorského studia.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013: Aktuální požadavky pedagogiky a psychologie
ISBN
978-80-905243-9-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
220-227
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 25, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—