Didactic game as a motivation af students with mild mental disabilities in mathematics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33150812" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33150812 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/Sborn%C3%ADk%202013v2.pdf" target="_blank" >http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/Sborn%C3%ADk%202013v2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktická hra jako motivace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách matematiky
Original language description
Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se motivací žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základní školy praktické v hodinách matematiky. Nastiňuje specifika, která přináší lehké mentální postiženía na základě těchto informací předkládá didaktickou hru jako jednu z mnoha možností, jak motivovat danou cílovou skupinu. První část má spíše teoretický charakter. V druhé části příspěvku se autorka zabývá konkrétními didaktickými hrami rozdělenými podle jednotlivých tematických okruhů přílohy Rámcového vzdělávacího programu pro vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Uvedené hry byly aplikované u žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické. Závěr příspěvku je věnován reakcím žáků a učitelů na didaktickou hru ve vyučování matematiky.
Czech name
Didaktická hra jako motivace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách matematiky
Czech description
Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se motivací žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základní školy praktické v hodinách matematiky. Nastiňuje specifika, která přináší lehké mentální postiženía na základě těchto informací předkládá didaktickou hru jako jednu z mnoha možností, jak motivovat danou cílovou skupinu. První část má spíše teoretický charakter. V druhé části příspěvku se autorka zabývá konkrétními didaktickými hrami rozdělenými podle jednotlivých tematických okruhů přílohy Rámcového vzdělávacího programu pro vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Uvedené hry byly aplikované u žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické. Závěr příspěvku je věnován reakcím žáků a učitelů na didaktickou hru ve vyučování matematiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-244-3823-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
177-184
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Mar 7, 2013
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—