Impact of mathematics on successful integration of pupils with mild mental disability
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146284" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146284 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením
Original language description
Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se vlivem matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením. Popisuje specifika, která jsou spojena s lehkým mentálním postižením a na základě těchto informací se zaměřuje na matematiku jako jeden z předmětů, který žákům s lehkým mentálním postižením pomáhá v integraci. Význam matematiky v celém životě každého člověka je nesporný. Poznatky této vědy používáme i v běžném životě a to i přes to, že matematika není jedním z oblíbených předmětů na školách. V matematice si žáci spojují nejrůznější poznatky, dovednosti a zkušenosti z výuky i osobního života a postupně se tak formuje jejich osobnost. Část příspěvku je věnována motivaci žáků s lehkým mentálním postižením. Jednou z možností, jak motivovat cílovou skupinu, jsou i didaktické hry, které žákům předkládají k řešení zajímavé úlohy z běžného života. Cílem příspěvku je přiblížit plánovaný výzkum a zdůraznit vliv motivace v matematic
Czech name
Vliv matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením
Czech description
Příspěvek je orientován na oblast speciální pedagogiky, konkrétně psychopedie a zabývá se vlivem matematiky na úspěšnost integrace žáků s lehkým mentálním postižením. Popisuje specifika, která jsou spojena s lehkým mentálním postižením a na základě těchto informací se zaměřuje na matematiku jako jeden z předmětů, který žákům s lehkým mentálním postižením pomáhá v integraci. Význam matematiky v celém životě každého člověka je nesporný. Poznatky této vědy používáme i v běžném životě a to i přes to, že matematika není jedním z oblíbených předmětů na školách. V matematice si žáci spojují nejrůznější poznatky, dovednosti a zkušenosti z výuky i osobního života a postupně se tak formuje jejich osobnost. Část příspěvku je věnována motivaci žáků s lehkým mentálním postižením. Jednou z možností, jak motivovat cílovou skupinu, jsou i didaktické hry, které žákům předkládají k řešení zajímavé úlohy z běžného života. Cílem příspěvku je přiblížit plánovaný výzkum a zdůraznit vliv motivace v matematic
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník príspevkov zo Študentskej vedeckej medzinárodnej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika
ISBN
978-80-555-0840-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
97-104
Publisher name
Prešovská univerzita
Place of publication
Prešov
Event location
Prešov
Event date
May 15, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—