All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Nom-Manual Aspects of Czech Sign Language as Part of the Communication between Pupils of Hearing Impaired Learners and Educators

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33148846" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33148846 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nemanuální faktory Českého znakového jazyka jako součást komunikace mezi žáky se sluchovým postižením a pedagogem

  • Original language description

    Neslyšící člověk se dívá, pohybuje se, chová se a jedná jinak, než kdyby slyšel, protože je odkázán na viditelný svět beze zvuků. Z absence zvukových vjemů vycházejí i konvenční pravidla neslyšící komunity. V příspěvku bude prezentován výzkum, který bylproveden na základních a středních školách pro sluchově postižené v České republice. Cílem je poukázat na důležitost nemanuálních nosičů znakového jazyka při komunikaci mezi slyšícím pedagogem a žákem (studentem) se sluchovým postižením. Příspěvek uvádí,v čem slyšící pedagogové při komunikaci chybují a co žáci (studenti) se sluchovým postižením postrádají v komunikaci s pedagogem.

  • Czech name

    Nemanuální faktory Českého znakového jazyka jako součást komunikace mezi žáky se sluchovým postižením a pedagogem

  • Czech description

    Neslyšící člověk se dívá, pohybuje se, chová se a jedná jinak, než kdyby slyšel, protože je odkázán na viditelný svět beze zvuků. Z absence zvukových vjemů vycházejí i konvenční pravidla neslyšící komunity. V příspěvku bude prezentován výzkum, který bylproveden na základních a středních školách pro sluchově postižené v České republice. Cílem je poukázat na důležitost nemanuálních nosičů znakového jazyka při komunikaci mezi slyšícím pedagogem a žákem (studentem) se sluchovým postižením. Příspěvek uvádí,v čem slyšící pedagogové při komunikaci chybují a co žáci (studenti) se sluchovým postižením postrádají v komunikaci s pedagogem.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Špeciálny pedagog

  • ISSN

    1338-6670

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2014

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    70-78

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database