All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dimensions of emotional reactions in physical education by pupils who are deaf or hard of hearing in general schools settings

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011085" target="_blank" >RIV/61989592:15510/09:00011085 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením v prostředí běžné školy

  • Original language description

    Cílem studie bylo porovnat dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy s jejich spolužáky bez sluchového postižení. Studie se zúčastnili integrovaní žáci se sluchovým postižením (n = 7), jejichž průměrný věk byl 14,43 ? 1,27 let. Tito žáci byli porovnáváni se svými spolužáky ve třídě (n = 125; věk 13,75 ? 0,97 let). Ve sběru dat byl použit standardizovaný dotazník DEMOR (dimenze emočních reakcí). Při vzájemném skupinovém porovnání integrovaných žáků se sluchovým postižením s jejich spolužáky nejsou zřejmé rozdíly. Nicméně byly zjištěny pozitivní vztahy k tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením, kde při srovnání v rámci třídy byly patrné emotivnější reakce těchto žáků. Obavy žáků se sluchovým postižením z komunikačních nedorozumění, opožděných reakcí na zahájení akce, případně obavy z poškození sluchadla při kontaktních sportech realizovaných v rámci tělesné výchovy se projevily u dimenze pocitů úzkosti a napětí. Přizpů

  • Czech name

    Dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením v prostředí běžné školy

  • Czech description

    Cílem studie bylo porovnat dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy s jejich spolužáky bez sluchového postižení. Studie se zúčastnili integrovaní žáci se sluchovým postižením (n = 7), jejichž průměrný věk byl 14,43 ? 1,27 let. Tito žáci byli porovnáváni se svými spolužáky ve třídě (n = 125; věk 13,75 ? 0,97 let). Ve sběru dat byl použit standardizovaný dotazník DEMOR (dimenze emočních reakcí). Při vzájemném skupinovém porovnání integrovaných žáků se sluchovým postižením s jejich spolužáky nejsou zřejmé rozdíly. Nicméně byly zjištěny pozitivní vztahy k tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením, kde při srovnání v rámci třídy byly patrné emotivnější reakce těchto žáků. Obavy žáků se sluchovým postižením z komunikačních nedorozumění, opožděných reakcí na zahájení akce, případně obavy z poškození sluchadla při kontaktních sportech realizovaných v rámci tělesné výchovy se projevily u dimenze pocitů úzkosti a napětí. Přizpů

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability</a><br>

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    13

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database