All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Physical education and leisure time preferences of pupils who are deaf or hard of hearing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10218254" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10218254 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tělesná výchova a preference volnočasových aktivit u žáků se sluchovým postižením

  • Original language description

    Cílem této studie bylo komparovat dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením (SP), kteří studovali ve škole pro SP, s dimenzemi emočních reakcí u žáků se SP, kteří byli integrováni v běžné škole. Dílčím cílem bylo srovnat preference volnočasových aktivit a informovanost žáků se SP v obou typech škol o sportovních soutěžích týkajících se této komunity a sportu obecně. Studie se zúčastnili integrovaní žáci se SP (n = 7) z druhého stupně běžných škol, jejichž průměrný věk byl14,43 +- 1,27 roku. Tito žáci byli porovnáváni s žáky (n = 32), kteří studovali ve školách pro sluchově postižené, průměrný věk byl 15,19 +- 1,24 roku. Ve škole pro SP, která byla vyhodnocena samostatně, bylo zahrnuto 27 žáků se SP s průměrným věkem 15,41 +- 1,28 roku. K hodnocení dimenzí emočních reakcí u žáků se SP bylo použito standardizovaného dotazníku DEMOR, který byl adaptován s ohledem na podmínky žáků se SP. V prezentované studii byly zjištěny pozitivní vztahy k tělesné výchově

  • Czech name

    Tělesná výchova a preference volnočasových aktivit u žáků se sluchovým postižením

  • Czech description

    Cílem této studie bylo komparovat dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením (SP), kteří studovali ve škole pro SP, s dimenzemi emočních reakcí u žáků se SP, kteří byli integrováni v běžné škole. Dílčím cílem bylo srovnat preference volnočasových aktivit a informovanost žáků se SP v obou typech škol o sportovních soutěžích týkajících se této komunity a sportu obecně. Studie se zúčastnili integrovaní žáci se SP (n = 7) z druhého stupně běžných škol, jejichž průměrný věk byl14,43 +- 1,27 roku. Tito žáci byli porovnáváni s žáky (n = 32), kteří studovali ve školách pro sluchově postižené, průměrný věk byl 15,19 +- 1,24 roku. Ve škole pro SP, která byla vyhodnocena samostatně, bylo zahrnuto 27 žáků se SP s průměrným věkem 15,41 +- 1,28 roku. K hodnocení dimenzí emočních reakcí u žáků se SP bylo použito standardizovaného dotazníku DEMOR, který byl adaptován s ohledem na podmínky žáků se SP. V prezentované studii byly zjištěny pozitivní vztahy k tělesné výchově

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Tělesná kultura

  • ISSN

    1211-6521

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    33

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    110

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database