Physical activity regimen of pupils who are deaf and hard of hearing in general education [CD]
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011196" target="_blank" >RIV/61989592:15510/09:00011196 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výchova k aktivnímu pohybovému režimu u žáků se sluchovým postižením [CD]
Original language description
Cílem dílčí studie bylo popsat současnou situaci ve vzdělávání individuálně integrovaných žáků se sluchovým postižením z hlediska výchovy k aktivnímu pohybovému režimu ve volnočasových aktivitách v běžných základních školách. Sedm žáků se sluchovým postižením bylo dotazováno ohledně základních anamnestických dat, obecných podmínek ve školním prostředí. Žáci byli rovněž dotazováni ohledně znalostí souvisejících se sportem a preferencí mimoškolních aktivit. I když žáci se většinou zúčastňovali mimoškolních pohybových a sportovních aktivit, neměli žádné informace o úspěšných neslyšících sportovcích a většina nevěděla o deaflympiádě. Probíhající kurikulární reforma je pro učitele vzdělávací oblasti Člověk a zdraví příležitostí k upravení a doplnění učiva tak, aby více podpořili rozvoj žáků se sluchovým postižením v oblasti školního vzdělávání a vytvořili solidní základy pro jejich zdravý životní styl. Proto je důležité motivovat cílenou nabídkou učitele tělesné výchovy k zapojení se do pro
Czech name
Výchova k aktivnímu pohybovému režimu u žáků se sluchovým postižením [CD]
Czech description
Cílem dílčí studie bylo popsat současnou situaci ve vzdělávání individuálně integrovaných žáků se sluchovým postižením z hlediska výchovy k aktivnímu pohybovému režimu ve volnočasových aktivitách v běžných základních školách. Sedm žáků se sluchovým postižením bylo dotazováno ohledně základních anamnestických dat, obecných podmínek ve školním prostředí. Žáci byli rovněž dotazováni ohledně znalostí souvisejících se sportem a preferencí mimoškolních aktivit. I když žáci se většinou zúčastňovali mimoškolních pohybových a sportovních aktivit, neměli žádné informace o úspěšných neslyšících sportovcích a většina nevěděla o deaflympiádě. Probíhající kurikulární reforma je pro učitele vzdělávací oblasti Člověk a zdraví příležitostí k upravení a doplnění učiva tak, aby více podpořili rozvoj žáků se sluchovým postižením v oblasti školního vzdělávání a vytvořili solidní základy pro jejich zdravý životní styl. Proto je důležité motivovat cílenou nabídkou učitele tělesné výchovy k zapojení se do pro
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
2nd international conference Health Education and Quality of Life
ISBN
978-80-7394-180-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
418
Pages from-to
—
Publisher name
Jihočeská univerzita
Place of publication
České Budějovice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—