All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Physical activity regimen of pupils who are deaf and hard of hearing in general education [CD]

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011196" target="_blank" >RIV/61989592:15510/09:00011196 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výchova k aktivnímu pohybovému režimu u žáků se sluchovým postižením [CD]

  • Original language description

    Cílem dílčí studie bylo popsat současnou situaci ve vzdělávání individuálně integrovaných žáků se sluchovým postižením z hlediska výchovy k aktivnímu pohybovému režimu ve volnočasových aktivitách v běžných základních školách. Sedm žáků se sluchovým postižením bylo dotazováno ohledně základních anamnestických dat, obecných podmínek ve školním prostředí. Žáci byli rovněž dotazováni ohledně znalostí souvisejících se sportem a preferencí mimoškolních aktivit. I když žáci se většinou zúčastňovali mimoškolních pohybových a sportovních aktivit, neměli žádné informace o úspěšných neslyšících sportovcích a většina nevěděla o deaflympiádě. Probíhající kurikulární reforma je pro učitele vzdělávací oblasti Člověk a zdraví příležitostí k upravení a doplnění učiva tak, aby více podpořili rozvoj žáků se sluchovým postižením v oblasti školního vzdělávání a vytvořili solidní základy pro jejich zdravý životní styl. Proto je důležité motivovat cílenou nabídkou učitele tělesné výchovy k zapojení se do pro

  • Czech name

    Výchova k aktivnímu pohybovému režimu u žáků se sluchovým postižením [CD]

  • Czech description

    Cílem dílčí studie bylo popsat současnou situaci ve vzdělávání individuálně integrovaných žáků se sluchovým postižením z hlediska výchovy k aktivnímu pohybovému režimu ve volnočasových aktivitách v běžných základních školách. Sedm žáků se sluchovým postižením bylo dotazováno ohledně základních anamnestických dat, obecných podmínek ve školním prostředí. Žáci byli rovněž dotazováni ohledně znalostí souvisejících se sportem a preferencí mimoškolních aktivit. I když žáci se většinou zúčastňovali mimoškolních pohybových a sportovních aktivit, neměli žádné informace o úspěšných neslyšících sportovcích a většina nevěděla o deaflympiádě. Probíhající kurikulární reforma je pro učitele vzdělávací oblasti Člověk a zdraví příležitostí k upravení a doplnění učiva tak, aby více podpořili rozvoj žáků se sluchovým postižením v oblasti školního vzdělávání a vytvořili solidní základy pro jejich zdravý životní styl. Proto je důležité motivovat cílenou nabídkou učitele tělesné výchovy k zapojení se do pro

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    2nd international conference Health Education and Quality of Life

  • ISBN

    978-80-7394-180-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    418

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article