All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The role of physical education and extracurricular physical activities of pupils who are deaf and hard of hearing from viewpoint of healthy lifestyle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011192" target="_blank" >RIV/61989592:15510/09:00011192 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu

  • Original language description

    Studie byla zaměřena vzdělávací oblast Člověk a zdraví u žáků se sluchovým postižením na běžných základních školách a školách pro žáky se sluchovým postižením. Ve srovnání škol nebyly nalezeny rozdíly v zapojení školy do vzdělávacích a rozvojových projektů, v sestavování tématických plánů a realizovaných akcích v oblasti podpory zdraví. Nízká aprobovanost učitelů tělesné výchovy v oblasti speciální pedagogiky, případně aplikovaných pohybových aktivit ukazuje na nutnost proškolit učitele běžných škol v oblasti komunikačních specifik osob se sluchovým postižením.

  • Czech name

    Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu

  • Czech description

    Studie byla zaměřena vzdělávací oblast Člověk a zdraví u žáků se sluchovým postižením na běžných základních školách a školách pro žáky se sluchovým postižením. Ve srovnání škol nebyly nalezeny rozdíly v zapojení školy do vzdělávacích a rozvojových projektů, v sestavování tématických plánů a realizovaných akcích v oblasti podpory zdraví. Nízká aprobovanost učitelů tělesné výchovy v oblasti speciální pedagogiky, případně aplikovaných pohybových aktivit ukazuje na nutnost proškolit učitele běžných škol v oblasti komunikačních specifik osob se sluchovým postižením.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami

  • ISBN

    978-80-7368-654-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    256

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article