Intercultural education of primary school teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149384" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149384 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy
Original language description
Odborná publikace se v souladu s aktuálními vzdělávací politikou zabývá problematikou interkulturního vzdělávání, jako jednou z nezbytných součástí přípravy na život v kulturně diverzitní společnosti. Na podkladě vymezení teoretických východisek problematiky interkulturního vzdělávání předkládá reflexi současného stavu implementace průřezového tématu Multikulturní výchova do edukačního procesu. Na tuto problematiku nahlíženo jak z pohledu odborné teorie, tak pedagogické praxe. Kniha prezentuje snahu o ucelený teoretický základ problematiky interkulturního vzdělávání s důrazem na systematické vymezení pojmů a jejich obsahu. Teoretické podklady problematiky interkulturního vzdělávání jsou předkládány v návaznosti na současnou primární školu a její podmínky. Jedna z kapitol je rovněž věnována pedagogickému výzkumu, který mapuje oblast pregraduální přípravy učitelů v oblasti interkulturního vzdělávání.
Czech name
Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy
Czech description
Odborná publikace se v souladu s aktuálními vzdělávací politikou zabývá problematikou interkulturního vzdělávání, jako jednou z nezbytných součástí přípravy na život v kulturně diverzitní společnosti. Na podkladě vymezení teoretických východisek problematiky interkulturního vzdělávání předkládá reflexi současného stavu implementace průřezového tématu Multikulturní výchova do edukačního procesu. Na tuto problematiku nahlíženo jak z pohledu odborné teorie, tak pedagogické praxe. Kniha prezentuje snahu o ucelený teoretický základ problematiky interkulturního vzdělávání s důrazem na systematické vymezení pojmů a jejich obsahu. Teoretické podklady problematiky interkulturního vzdělávání jsou předkládány v návaznosti na současnou primární školu a její podmínky. Jedna z kapitol je rovněž věnována pedagogickému výzkumu, který mapuje oblast pregraduální přípravy učitelů v oblasti interkulturního vzdělávání.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87658-09-3
Number of pages
123
Publisher name
Dostál Jiří
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—