All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Intercultural education of primary school teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149384" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149384 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy

  • Original language description

    Odborná publikace se v souladu s aktuálními vzdělávací politikou zabývá problematikou interkulturního vzdělávání, jako jednou z nezbytných součástí přípravy na život v kulturně diverzitní společnosti. Na podkladě vymezení teoretických východisek problematiky interkulturního vzdělávání předkládá reflexi současného stavu implementace průřezového tématu Multikulturní výchova do edukačního procesu. Na tuto problematiku nahlíženo jak z pohledu odborné teorie, tak pedagogické praxe. Kniha prezentuje snahu o ucelený teoretický základ problematiky interkulturního vzdělávání s důrazem na systematické vymezení pojmů a jejich obsahu. Teoretické podklady problematiky interkulturního vzdělávání jsou předkládány v návaznosti na současnou primární školu a její podmínky. Jedna z kapitol je rovněž věnována pedagogickému výzkumu, který mapuje oblast pregraduální přípravy učitelů v oblasti interkulturního vzdělávání.

  • Czech name

    Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy

  • Czech description

    Odborná publikace se v souladu s aktuálními vzdělávací politikou zabývá problematikou interkulturního vzdělávání, jako jednou z nezbytných součástí přípravy na život v kulturně diverzitní společnosti. Na podkladě vymezení teoretických východisek problematiky interkulturního vzdělávání předkládá reflexi současného stavu implementace průřezového tématu Multikulturní výchova do edukačního procesu. Na tuto problematiku nahlíženo jak z pohledu odborné teorie, tak pedagogické praxe. Kniha prezentuje snahu o ucelený teoretický základ problematiky interkulturního vzdělávání s důrazem na systematické vymezení pojmů a jejich obsahu. Teoretické podklady problematiky interkulturního vzdělávání jsou předkládány v návaznosti na současnou primární školu a její podmínky. Jedna z kapitol je rovněž věnována pedagogickému výzkumu, který mapuje oblast pregraduální přípravy učitelů v oblasti interkulturního vzdělávání.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87658-09-3

  • Number of pages

    123

  • Publisher name

    Dostál Jiří

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book