All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using Programs of Cognitive Skills Development in Children with Behaviour Problems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152781" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152781 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ijp.sk/_dokumenty/file/konferencie/.../Inkluzivna_klima_FINAL.pdf" target="_blank" >http://www.ijp.sk/_dokumenty/file/konferencie/.../Inkluzivna_klima_FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití programů rozvoje kognitivních schopností u dětí s problémy v chování

  • Original language description

    Mezi moderní a inspirativní programy a metody intervence, které vznikly ve 2. polovině minulého století, můžeme zařadit intervenční program instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina. Tento program je pozoruhodný tím, že s emocemi, empatií či sociálními vztahy pracuje kognitivním způsobem, což se jeví pro děti s projevy rizikového a problémového chování jako velmi efektivní způsob práce. Pokud budeme vycházet z teze, že projevy problémového a nápadného chování jsou považovány za komunikační reakci na určitou situaci, tak komunikace je vztah kvalitativně odlišný od vlastností jedinců, kteří se jí účastní. Cílem příspěvku je specifikovat možnosti práce s tímto programem u dětí s projevy nápadného, rizikového či problémového chování školního věku a jeho vliv na potenciál žádoucích změn v projevech chování.

  • Czech name

    Využití programů rozvoje kognitivních schopností u dětí s problémy v chování

  • Czech description

    Mezi moderní a inspirativní programy a metody intervence, které vznikly ve 2. polovině minulého století, můžeme zařadit intervenční program instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina. Tento program je pozoruhodný tím, že s emocemi, empatií či sociálními vztahy pracuje kognitivním způsobem, což se jeví pro děti s projevy rizikového a problémového chování jako velmi efektivní způsob práce. Pokud budeme vycházet z teze, že projevy problémového a nápadného chování jsou považovány za komunikační reakci na určitou situaci, tak komunikace je vztah kvalitativně odlišný od vlastností jedinců, kteří se jí účastní. Cílem příspěvku je specifikovat možnosti práce s tímto programem u dětí s projevy nápadného, rizikového či problémového chování školního věku a jeho vliv na potenciál žádoucích změn v projevech chování.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inkluzívna klíma ako výzva a poslanie. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-561-0176-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    24-31

  • Publisher name

    Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity

  • Place of publication

    Ružomberok

  • Event location

    Levoča, Slovakia

  • Event date

    Oct 10, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article