Multicultural education in the process of literary communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33157230" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33157230 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Multikulturní výchova v procesu literární komunikace
Original language description
Monografie předkládá koncepční rámec multikulturní literární výchovy a mapuje současný stav a možnosti implementace multikulturních témat do literární výchovy v sekundárním školství. Teoretická analýza přináší vymezení kultury, multikulturní výchovy a její konceptuální báze. Autorka se dále věnuje postavení literární výchovy v současném vzdělávání a pojednává o možnostech propojení vzdělávacích obsahů multikulturní a literární výchovy. Posuzuje také roli čítanky a učitele při zavádění multikulturní výchovy do edukačního procesu. V další části textu prezentuje výsledky dvou výzkumných šetření, a to obsahové analýzy čítankových souborů z hlediska jejich multikulturních aspektů a dotazníkového šetření s učiteli literární výchovy, které zachycuje aktuálnístav multikulturní literární výchovy.
Czech name
Multikulturní výchova v procesu literární komunikace
Czech description
Monografie předkládá koncepční rámec multikulturní literární výchovy a mapuje současný stav a možnosti implementace multikulturních témat do literární výchovy v sekundárním školství. Teoretická analýza přináší vymezení kultury, multikulturní výchovy a její konceptuální báze. Autorka se dále věnuje postavení literární výchovy v současném vzdělávání a pojednává o možnostech propojení vzdělávacích obsahů multikulturní a literární výchovy. Posuzuje také roli čítanky a učitele při zavádění multikulturní výchovy do edukačního procesu. V další části textu prezentuje výsledky dvou výzkumných šetření, a to obsahové analýzy čítankových souborů z hlediska jejich multikulturních aspektů a dotazníkového šetření s učiteli literární výchovy, které zachycuje aktuálnístav multikulturní literární výchovy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4412-3
Number of pages
136
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—