Electronic building kits and their significance for education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154146" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154146 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24446653" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24446653</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24446653" target="_blank" >10.5507/pdf.15.24446653</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání
Original language description
Monografie "Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání" reaguje na moderní trendy, tj. na podporu technického vzdělávání ve snaze zvýšit zájem mladé generace o techniku a technická povolání. Zaměřuje se na využití elektrotechnických stavebnic, které poskytují příležitost k rozvoji zájmu žáků o elektrotechniku, robotiku a v širších souvislostech i o informační technologie. Problematika elektrotechnických stavebnic má na českých školách tradici, avšak stejně jako v zahraničí jsou v posledních letech do vzdělávání aplikovány špičkové technologie, mj. stavebnicový komplex Arduino nebo Lego Mindstorms, které posouvají možnosti rozvoje žáků z roviny manuálně-dovednostní do roviny kognitivně-kreativní. Uvedené stavebnicové systémy výrazně přispívají k rozvoji myšlení, k dovednosti řešit problémy a nacházet tvůrčí řešení. Podporují u žáků algoritmické schopnosti ve smyslu kreativního návrhu algoritmu a jeho funkčního testování a případného modifikování. Elektrotechnické stavebn
Czech name
Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání
Czech description
Monografie "Elektrotechnické stavebnice a jejich význam pro vzdělávání" reaguje na moderní trendy, tj. na podporu technického vzdělávání ve snaze zvýšit zájem mladé generace o techniku a technická povolání. Zaměřuje se na využití elektrotechnických stavebnic, které poskytují příležitost k rozvoji zájmu žáků o elektrotechniku, robotiku a v širších souvislostech i o informační technologie. Problematika elektrotechnických stavebnic má na českých školách tradici, avšak stejně jako v zahraničí jsou v posledních letech do vzdělávání aplikovány špičkové technologie, mj. stavebnicový komplex Arduino nebo Lego Mindstorms, které posouvají možnosti rozvoje žáků z roviny manuálně-dovednostní do roviny kognitivně-kreativní. Uvedené stavebnicové systémy výrazně přispívají k rozvoji myšlení, k dovednosti řešit problémy a nacházet tvůrčí řešení. Podporují u žáků algoritmické schopnosti ve smyslu kreativního návrhu algoritmu a jeho funkčního testování a případného modifikování. Elektrotechnické stavebn
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4665-3
Number of pages
131
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—