All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inquiry-based instruction and teacher's competences for its realization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154608" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154608 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.001</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Badatelsky orientovaná výuka a kompetence učitele k její realizaci

  • Original language description

    Článek se zabývá výzkumem učitelských kompetencí vázaných k realizaci badatelsky orientované výuky. Nahlíží na kompetence jako na nezbytnou součást učitelské výbavy, přičemž zasazuje toto téma do kontextu prací dalších autorů. Poskytuje přehled o aktuálním stavu řešené problematiky a prezentuje dílčí výsledky realizovaných výzkumných šetření, které se staly podkladem pro realizaci rozsáhlejšího výzkumu, který je v tomto článku prezentován. Výzkumné šetření si kladlo za cíl vhodnými postupy určit, kterékompetence učitele jsou pro realizaci badatelsky orientované výuky klíčové, základní a prahové, což se stalo podkladem pro tvorbu kompetenčního modelu

  • Czech name

    Badatelsky orientovaná výuka a kompetence učitele k její realizaci

  • Czech description

    Článek se zabývá výzkumem učitelských kompetencí vázaných k realizaci badatelsky orientované výuky. Nahlíží na kompetence jako na nezbytnou součást učitelské výbavy, přičemž zasazuje toto téma do kontextu prací dalších autorů. Poskytuje přehled o aktuálním stavu řešené problematiky a prezentuje dílčí výsledky realizovaných výzkumných šetření, které se staly podkladem pro realizaci rozsáhlejšího výzkumu, který je v tomto článku prezentován. Výzkumné šetření si kladlo za cíl vhodnými postupy určit, kterékompetence učitele jsou pro realizaci badatelsky orientované výuky klíčové, základní a prahové, což se stalo podkladem pro tvorbu kompetenčního modelu

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2015

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    28

  • Pages from-to

    7-34

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database