Inquiry-based instruction and teacher's competences for its realization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154608" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154608 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.001" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.001</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Badatelsky orientovaná výuka a kompetence učitele k její realizaci
Original language description
Článek se zabývá výzkumem učitelských kompetencí vázaných k realizaci badatelsky orientované výuky. Nahlíží na kompetence jako na nezbytnou součást učitelské výbavy, přičemž zasazuje toto téma do kontextu prací dalších autorů. Poskytuje přehled o aktuálním stavu řešené problematiky a prezentuje dílčí výsledky realizovaných výzkumných šetření, které se staly podkladem pro realizaci rozsáhlejšího výzkumu, který je v tomto článku prezentován. Výzkumné šetření si kladlo za cíl vhodnými postupy určit, kterékompetence učitele jsou pro realizaci badatelsky orientované výuky klíčové, základní a prahové, což se stalo podkladem pro tvorbu kompetenčního modelu
Czech name
Badatelsky orientovaná výuka a kompetence učitele k její realizaci
Czech description
Článek se zabývá výzkumem učitelských kompetencí vázaných k realizaci badatelsky orientované výuky. Nahlíží na kompetence jako na nezbytnou součást učitelské výbavy, přičemž zasazuje toto téma do kontextu prací dalších autorů. Poskytuje přehled o aktuálním stavu řešené problematiky a prezentuje dílčí výsledky realizovaných výzkumných šetření, které se staly podkladem pro realizaci rozsáhlejšího výzkumu, který je v tomto článku prezentován. Výzkumné šetření si kladlo za cíl vhodnými postupy určit, kterékompetence učitele jsou pro realizaci badatelsky orientované výuky klíčové, základní a prahové, což se stalo podkladem pro tvorbu kompetenčního modelu
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2015
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
28
Pages from-to
7-34
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—