Prospective Primary Teachers Attitudes towards Mathematics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33155083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33155083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje budoucích učitelů 1. stupně ZŠ k matematice
Original language description
V text je zaměřen na dílčí výsledky výzkumu ATM2 (Attitudes towards Mathematics 2), který byl zaměřen na identifikaci postojů studentů oboru učitelství pro první stupeň základních škol k matematice. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena metoda sémantického diferenciálu. Autoři se v textu zaměřili na postavení matematiky v kontextu dalších vybraných oborů. Pozornost je věnována zejména změnám postojů respondentů v průběhu jejich školního vzdělávání.
Czech name
Postoje budoucích učitelů 1. stupně ZŠ k matematice
Czech description
V text je zaměřen na dílčí výsledky výzkumu ATM2 (Attitudes towards Mathematics 2), který byl zaměřen na identifikaci postojů studentů oboru učitelství pro první stupeň základních škol k matematice. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena metoda sémantického diferenciálu. Autoři se v textu zaměřili na postavení matematiky v kontextu dalších vybraných oborů. Pozornost je věnována zejména změnám postojů respondentů v průběhu jejich školního vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.20.0166" target="_blank" >EE2.3.20.0166: Science Education Center</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XIV
Issue of the periodical within the volume
2/2015
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
5
Pages from-to
232-236
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—