Technical Competition as an Element of the Increase of Basic School Pupils' Interest in the Technical Study Branches Abstract
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156744" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156744 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Technická soutěž jako prvek zvýšení zájmu žáků ZŠ o technicky zaměřené obory
Original language description
Článek konstatuje relativně nízký zájem žáků základních škol o studium technických oborů. Zacílen je na možnosti přiblížit žákům technickou výchovu v podobě soutěže, aby se změnilo vnímání technického vzdělávání u dnešní a budoucí generace. Prezentuje "Technickou soutěž", z hlediska aktivizace žáka a jeho zájmu o technické vzdělávání.
Czech name
Technická soutěž jako prvek zvýšení zájmu žáků ZŠ o technicky zaměřené obory
Czech description
Článek konstatuje relativně nízký zájem žáků základních škol o studium technických oborů. Zacílen je na možnosti přiblížit žákům technickou výchovu v podobě soutěže, aby se změnilo vnímání technického vzdělávání u dnešní a budoucí generace. Prezentuje "Technickou soutěž", z hlediska aktivizace žáka a jeho zájmu o technické vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1/2015
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
271-275
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—