Creativity (not only) in the prevention of risk behaviour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157399" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157399 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2016/01/Polínek-?-Tvořivost-jako-prevence.pdf" target="_blank" >http://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2016/01/Polínek-?-Tvořivost-jako-prevence.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvořivost (nejen) jako prevence rizikového chování
Original language description
Publikace s názvem Tvořivost (nejen) jako prevence rizikového chování se zaměřuje na analýzu expresivně-formativního potenciálu základního uměleckého vzdělávání vzhledem k prevenci rizikového chování. Jedná se o nastínění nejrůznějších psychologických, pedagogických a psychoterapeutických teorií, které popisují fenomény (často samovolně se vyskytující) v procesu základního uměleckého vzdělávání využitelné v rámci primární prevence rizikového chování. Na tyto teoretické srovnávací studie navazuje též interpretace výzkumů, jež autor prováděl v předchozích letech a které dokreslují výše zmíněné fenomény. Konkrétně je teoretická část publikace zaměřena především na: - přístupy a účinné faktory v oblasti prevence rizikového chování, - základní vymezení metod, technik a přístupů vycházejících z expresivních terapií, - vybrané teorie z Maslowova pojednání o hierarchii základních psychických potřeb, - Kohlbegovu strukturu morálního vývoje, - strukturu kontaktního cyklu vycházející z teorie ges
Czech name
Tvořivost (nejen) jako prevence rizikového chování
Czech description
Publikace s názvem Tvořivost (nejen) jako prevence rizikového chování se zaměřuje na analýzu expresivně-formativního potenciálu základního uměleckého vzdělávání vzhledem k prevenci rizikového chování. Jedná se o nastínění nejrůznějších psychologických, pedagogických a psychoterapeutických teorií, které popisují fenomény (často samovolně se vyskytující) v procesu základního uměleckého vzdělávání využitelné v rámci primární prevence rizikového chování. Na tyto teoretické srovnávací studie navazuje též interpretace výzkumů, jež autor prováděl v předchozích letech a které dokreslují výše zmíněné fenomény. Konkrétně je teoretická část publikace zaměřena především na: - přístupy a účinné faktory v oblasti prevence rizikového chování, - základní vymezení metod, technik a přístupů vycházejících z expresivních terapií, - vybrané teorie z Maslowova pojednání o hierarchii základních psychických potřeb, - Kohlbegovu strukturu morálního vývoje, - strukturu kontaktního cyklu vycházející z teorie ges
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4842-8
Number of pages
164
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—