All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inquiry-based education with Cabri in the math teacher training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157436" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157436 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky

  • Original language description

    Článek poukazuje na možnosti programu Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky realizované konstruktivistickým přístupem známým jako badatelsky orientované vzdělávání. Velmi vhodnou oblastí matematiky pro samostatné bádání a objevování samotnými studenty je geometrie, která přímo vybízí zadávat úlohy badatelsky orientované. Tento přístup je ještě více umocněn potenciálem dynamické geometrie, jako je např. Cabri Geometrie. V tomto článku si popíšeme na příkladu kruhové inverze zkušenosti s řízeným vlastním objevováním principů a vlastností tohoto zobrazení samotnými studenty.

  • Czech name

    Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky

  • Czech description

    Článek poukazuje na možnosti programu Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky realizované konstruktivistickým přístupem známým jako badatelsky orientované vzdělávání. Velmi vhodnou oblastí matematiky pro samostatné bádání a objevování samotnými studenty je geometrie, která přímo vybízí zadávat úlohy badatelsky orientované. Tento přístup je ještě více umocněn potenciálem dynamické geometrie, jako je např. Cabri Geometrie. V tomto článku si popíšeme na příkladu kruhové inverze zkušenosti s řízeným vlastním objevováním principů a vlastností tohoto zobrazení samotnými studenty.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-549-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    22

  • Pages from-to

    174-195

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    České Budějovice

  • Event date

    Nov 5, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article