Inquiry-based education with Cabri in the math teacher training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157436" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157436 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky
Original language description
Článek poukazuje na možnosti programu Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky realizované konstruktivistickým přístupem známým jako badatelsky orientované vzdělávání. Velmi vhodnou oblastí matematiky pro samostatné bádání a objevování samotnými studenty je geometrie, která přímo vybízí zadávat úlohy badatelsky orientované. Tento přístup je ještě více umocněn potenciálem dynamické geometrie, jako je např. Cabri Geometrie. V tomto článku si popíšeme na příkladu kruhové inverze zkušenosti s řízeným vlastním objevováním principů a vlastností tohoto zobrazení samotnými studenty.
Czech name
Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky
Czech description
Článek poukazuje na možnosti programu Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky realizované konstruktivistickým přístupem známým jako badatelsky orientované vzdělávání. Velmi vhodnou oblastí matematiky pro samostatné bádání a objevování samotnými studenty je geometrie, která přímo vybízí zadávat úlohy badatelsky orientované. Tento přístup je ještě více umocněn potenciálem dynamické geometrie, jako je např. Cabri Geometrie. V tomto článku si popíšeme na příkladu kruhové inverze zkušenosti s řízeným vlastním objevováním principů a vlastností tohoto zobrazení samotnými studenty.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-549-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
22
Pages from-to
174-195
Publisher name
Jihočeská univerzita
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Nov 5, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—