LEARNING OF GEOMETRY SUPPORTED BY THE PROGRAM CABRI
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002788" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002788 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka geometrie podporovaná programem Cabri
Original language description
Programy, které mají za cíl pomoci učitelům zvýšit efektivitu výuky geometrie, jsou vyvíjeny již řadu let. Hodnotíme-li software podle jejich míry využití ve školách, zau-jímají v Evropě a v USA přední místo programy Cabri geometrie a Scetchpad. Tento příspěvek se zabývá programem Cabri a jeho využitím ve výuce geometrie. Autoři se zaměřili na dynamické vlastnosti Cabri geometrie II plus, zejména na vyšetřování kři-vek, které jsou množinami bodů určitých vlastností v rovině. Cabri nabízí celou řadu možností i uživatelům, kteří se zaměřují na řešení obtížnějších úloh, prezentovaných pak ve statické podobě. My se však domníváme, že skutečná pomoc učitelům matema-tiky spočívá hlavně v plném využití dynamických možností softwaru, jak se snažíme ukázat v tomto příspěvku.
Czech name
Výuka geometrie podporovaná programem Cabri
Czech description
Programy, které mají za cíl pomoci učitelům zvýšit efektivitu výuky geometrie, jsou vyvíjeny již řadu let. Hodnotíme-li software podle jejich míry využití ve školách, zau-jímají v Evropě a v USA přední místo programy Cabri geometrie a Scetchpad. Tento příspěvek se zabývá programem Cabri a jeho využitím ve výuce geometrie. Autoři se zaměřili na dynamické vlastnosti Cabri geometrie II plus, zejména na vyšetřování kři-vek, které jsou množinami bodů určitých vlastností v rovině. Cabri nabízí celou řadu možností i uživatelům, kteří se zaměřují na řešení obtížnějších úloh, prezentovaných pak ve statické podobě. My se však domníváme, že skutečná pomoc učitelům matema-tiky spočívá hlavně v plném využití dynamických možností softwaru, jak se snažíme ukázat v tomto příspěvku.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2009
Issue of the periodical within the volume
Mimořádné
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—