The Concept and Importance of Puberty in Educational Practice from the Perspective of Future Teachers of Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158264" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158264 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
Original language description
Účelem článku je představit vstupní východiska pro řešení projektu univerzitní grantové soutěže s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství. V současnosti je tento projekt řešen na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (IGA_PdF_2015_007, hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). V souladu s cíli se v projektu zaměřujeme: . na zjištění, jakým způsobem je problematika puberty začleněna do současných kurikulárních dokumentů základního školství; . na zjištění kognitivní a informativní úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy prostřednictvím testování; . na zjištění vzájemné komunikace o pubertě mezi žáky primární školy, jejich pedagogy a rodinou prostřednictvím dotazování. Předložený článek má parciální charakter a vymezuje teoretický rámec problematiky puberty v kontextu s možnostmi její edukace. Text obsahuje také informace o výstupech řešeného výzkumného šetření, které reflektují znalosti a názory studentů na vzděláv
Czech name
Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
Czech description
Účelem článku je představit vstupní východiska pro řešení projektu univerzitní grantové soutěže s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství. V současnosti je tento projekt řešen na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (IGA_PdF_2015_007, hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). V souladu s cíli se v projektu zaměřujeme: . na zjištění, jakým způsobem je problematika puberty začleněna do současných kurikulárních dokumentů základního školství; . na zjištění kognitivní a informativní úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy prostřednictvím testování; . na zjištění vzájemné komunikace o pubertě mezi žáky primární školy, jejich pedagogy a rodinou prostřednictvím dotazování. Předložený článek má parciální charakter a vymezuje teoretický rámec problematiky puberty v kontextu s možnostmi její edukace. Text obsahuje také informace o výstupech řešeného výzkumného šetření, které reflektují znalosti a názory studentů na vzděláv
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2015
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
72-88
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—