All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Concept and Importance of Puberty in Educational Practice from the Perspective of Future Teachers of Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158264" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158264 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • Original language description

    Účelem článku je představit vstupní východiska pro řešení projektu univerzitní grantové soutěže s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství. V současnosti je tento projekt řešen na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (IGA_PdF_2015_007, hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). V souladu s cíli se v projektu zaměřujeme: . na zjištění, jakým způsobem je problematika puberty začleněna do současných kurikulárních dokumentů základního školství; . na zjištění kognitivní a informativní úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy prostřednictvím testování; . na zjištění vzájemné komunikace o pubertě mezi žáky primární školy, jejich pedagogy a rodinou prostřednictvím dotazování. Předložený článek má parciální charakter a vymezuje teoretický rámec problematiky puberty v kontextu s možnostmi její edukace. Text obsahuje také informace o výstupech řešeného výzkumného šetření, které reflektují znalosti a názory studentů na vzděláv

  • Czech name

    Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • Czech description

    Účelem článku je představit vstupní východiska pro řešení projektu univerzitní grantové soutěže s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství. V současnosti je tento projekt řešen na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (IGA_PdF_2015_007, hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). V souladu s cíli se v projektu zaměřujeme: . na zjištění, jakým způsobem je problematika puberty začleněna do současných kurikulárních dokumentů základního školství; . na zjištění kognitivní a informativní úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy prostřednictvím testování; . na zjištění vzájemné komunikace o pubertě mezi žáky primární školy, jejich pedagogy a rodinou prostřednictvím dotazování. Předložený článek má parciální charakter a vymezuje teoretický rámec problematiky puberty v kontextu s možnostmi její edukace. Text obsahuje také informace o výstupech řešeného výzkumného šetření, které reflektují znalosti a názory studentů na vzděláv

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2015

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    72-88

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database