All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theoretical background and perspectives in education of persons with severe physical and multiple disabilities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158346" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158346 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Východiska a perspektivy ve vzdělávání osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením

  • Original language description

    Příspěvek představuje teoretická východiska, současný vývoj a některé problémy, se kterými je možné se setkat v oblasti edukace osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením. V úvodu příspěvku je podán souhrn vývoje teoretického uvažování o edukaci osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením a filosofická východiska, která ovlivňovala edukační a terapeutické programy z hlediska moderny, strukturalismu, postmoderních proudů a z hlediska vývoje teorií učení. Autor se v této části opírá o teoretický rámec své disertační práce. Dále jsou popsány zkušenosti z některých výzkumných projektů autora, které byly zaměřené na edukaci osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením, a diskutovány některé problémy speciálněpedagogického výzkumu u této populace žáků. Příspěvek se dotýká také problematiky inkluzivního vzdělávání osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením.

  • Czech name

    Východiska a perspektivy ve vzdělávání osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením

  • Czech description

    Příspěvek představuje teoretická východiska, současný vývoj a některé problémy, se kterými je možné se setkat v oblasti edukace osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením. V úvodu příspěvku je podán souhrn vývoje teoretického uvažování o edukaci osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením a filosofická východiska, která ovlivňovala edukační a terapeutické programy z hlediska moderny, strukturalismu, postmoderních proudů a z hlediska vývoje teorií učení. Autor se v této části opírá o teoretický rámec své disertační práce. Dále jsou popsány zkušenosti z některých výzkumných projektů autora, které byly zaměřené na edukaci osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením, a diskutovány některé problémy speciálněpedagogického výzkumu u této populace žáků. Příspěvek se dotýká také problematiky inkluzivního vzdělávání osob s těžkým tělesným a kombinovaným postižením.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Perspektivy speciální pedagogiky - potřeby, možnosti a výzvy. Sborník příspěvků z konference

  • ISBN

    978-80-244-4907-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    102-109

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Mar 17, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article