All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selection of methods for education of the elderly

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73576736" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73576736 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výběr metod v edukaci seniorů

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje problematice kompetencí lektora ve vzdělávání seniorů. Pozornost bude věnována výběru metod pro edukaci této specifické věkové skupiny populace. Cílem příspěvku je popsat vybrané metody používané v edukaci seniorů. K dalším sledovaným cílům se řadí komparace vybraných strategií a vymezení jejich možného vztahu a účinků směrem k učebnímu klimatu. Ve výzkumném šetření jsou dále sledovány lektorské činnosti osob se zaměřením na vybrané kompetence (výběr metod). Následnou analýzou jsou objasněny jednotlivé jevy, vztahy, ovlivňující faktory. Výzkum je pojat jako kvalitativní. Základními výzkumnými metodami jsou: obsahová analýza dokumentů, polostrukturovaný rozhovor a polostrukturované pozorování. Výzkum je realizován v různých typech zájmových edukačních aktivit na vybraném vzorku seniorů.

  • Czech name

    Výběr metod v edukaci seniorů

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje problematice kompetencí lektora ve vzdělávání seniorů. Pozornost bude věnována výběru metod pro edukaci této specifické věkové skupiny populace. Cílem příspěvku je popsat vybrané metody používané v edukaci seniorů. K dalším sledovaným cílům se řadí komparace vybraných strategií a vymezení jejich možného vztahu a účinků směrem k učebnímu klimatu. Ve výzkumném šetření jsou dále sledovány lektorské činnosti osob se zaměřením na vybrané kompetence (výběr metod). Následnou analýzou jsou objasněny jednotlivé jevy, vztahy, ovlivňující faktory. Výzkum je pojat jako kvalitativní. Základními výzkumnými metodami jsou: obsahová analýza dokumentů, polostrukturovaný rozhovor a polostrukturované pozorování. Výzkum je realizován v různých typech zájmových edukačních aktivit na vybraném vzorku seniorů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. Sborník z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-261-0551-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    254-268

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Plzeň

  • Event date

    Sep 16, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article