All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational Standards of Health Education and Their Partial Evaluation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577775" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577775 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví a jejich dílčí evaluace

  • Original language description

    Vzdělávací obor Výchova ke zdraví je součástí vzdělávacího rámce Člověk a zdraví v kurikulárním dokumentu Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V posledních několika letech se k jednotlivým vzdělávacím oborům, tedy i k Výchově ke zdraví, vytvářely tzv. Vzdělávací standardy, které by měly být formulovány na tzv. minimální úrovni v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, verze 2013. Cílem příspěvku je interpretovat výsledky výzkumu: "Výzkum úrovně osvojeného kurikula žáky ZŠ ve Výchově ke zdraví ", který je součástí projektu Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci: Percepce subjektivního dopadu zdravotního postižení / přítomnosti chronického onemocnění a pojetí zdravotního uvědomění a gramotnosti (IGA_PdF_2015_003)". Stěžejním cílem je plošně otestovat, zda Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví odpovídají minimální úrovni. Na konci druhé etapy hodnocení výzkumu jsou zpracované výsledky od 250 žáků 9. tříd základních škol v ČR.

  • Czech name

    Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví a jejich dílčí evaluace

  • Czech description

    Vzdělávací obor Výchova ke zdraví je součástí vzdělávacího rámce Člověk a zdraví v kurikulárním dokumentu Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V posledních několika letech se k jednotlivým vzdělávacím oborům, tedy i k Výchově ke zdraví, vytvářely tzv. Vzdělávací standardy, které by měly být formulovány na tzv. minimální úrovni v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, verze 2013. Cílem příspěvku je interpretovat výsledky výzkumu: "Výzkum úrovně osvojeného kurikula žáky ZŠ ve Výchově ke zdraví ", který je součástí projektu Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci: Percepce subjektivního dopadu zdravotního postižení / přítomnosti chronického onemocnění a pojetí zdravotního uvědomění a gramotnosti (IGA_PdF_2015_003)". Stěžejním cílem je plošně otestovat, zda Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví odpovídají minimální úrovni. Na konci druhé etapy hodnocení výzkumu jsou zpracované výsledky od 250 žáků 9. tříd základních škol v ČR.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola a zdraví v 21. století: Sborníky za roky 2014 a 2015

  • ISBN

    978-80-210-8139-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    73-84

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 10, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article