Educational Standards of Health Education and Their Partial Evaluation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577775" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577775 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví a jejich dílčí evaluace
Original language description
Vzdělávací obor Výchova ke zdraví je součástí vzdělávacího rámce Člověk a zdraví v kurikulárním dokumentu Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V posledních několika letech se k jednotlivým vzdělávacím oborům, tedy i k Výchově ke zdraví, vytvářely tzv. Vzdělávací standardy, které by měly být formulovány na tzv. minimální úrovni v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, verze 2013. Cílem příspěvku je interpretovat výsledky výzkumu: "Výzkum úrovně osvojeného kurikula žáky ZŠ ve Výchově ke zdraví ", který je součástí projektu Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci: Percepce subjektivního dopadu zdravotního postižení / přítomnosti chronického onemocnění a pojetí zdravotního uvědomění a gramotnosti (IGA_PdF_2015_003)". Stěžejním cílem je plošně otestovat, zda Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví odpovídají minimální úrovni. Na konci druhé etapy hodnocení výzkumu jsou zpracované výsledky od 250 žáků 9. tříd základních škol v ČR.
Czech name
Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví a jejich dílčí evaluace
Czech description
Vzdělávací obor Výchova ke zdraví je součástí vzdělávacího rámce Člověk a zdraví v kurikulárním dokumentu Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V posledních několika letech se k jednotlivým vzdělávacím oborům, tedy i k Výchově ke zdraví, vytvářely tzv. Vzdělávací standardy, které by měly být formulovány na tzv. minimální úrovni v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, verze 2013. Cílem příspěvku je interpretovat výsledky výzkumu: "Výzkum úrovně osvojeného kurikula žáky ZŠ ve Výchově ke zdraví ", který je součástí projektu Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci: Percepce subjektivního dopadu zdravotního postižení / přítomnosti chronického onemocnění a pojetí zdravotního uvědomění a gramotnosti (IGA_PdF_2015_003)". Stěžejním cílem je plošně otestovat, zda Vzdělávací standardy Výchovy ke zdraví odpovídají minimální úrovni. Na konci druhé etapy hodnocení výzkumu jsou zpracované výsledky od 250 žáků 9. tříd základních škol v ČR.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola a zdraví v 21. století: Sborníky za roky 2014 a 2015
ISBN
978-80-210-8139-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
73-84
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 10, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—