All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Values as the School Education Phenomenon

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73582933" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73582933 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnoty jako fenomén školní výchovy

  • Original language description

    Hodnoty jako produkt hodnocení jsou pojítkem, mostem mezi vnějším a vnitřním světem jedince. Na jednu stranu řídí, ovlivňují konání jedince, na druhou stranu jsou odrazem vnějšího světa ve vnitřním světě jedince. V hodnotách se mísí poznávací a citové procesy neustále se odehrávající v každém z nás. Hodnotový systém je pro jedince opěrným bodem, bez něhož by se jen těžko dokázal rozhodovat. Proto jsou hodnoty důležitým momentem ve výchově dětí. Hodnoty hrají důležitou roli v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, avšak jen minimální prostor je věnován žákovu budování hodnotového systému a rozvoji hodnocení jako nejdůležitější činnosti každého z nás.

  • Czech name

    Hodnoty jako fenomén školní výchovy

  • Czech description

    Hodnoty jako produkt hodnocení jsou pojítkem, mostem mezi vnějším a vnitřním světem jedince. Na jednu stranu řídí, ovlivňují konání jedince, na druhou stranu jsou odrazem vnějšího světa ve vnitřním světě jedince. V hodnotách se mísí poznávací a citové procesy neustále se odehrávající v každém z nás. Hodnotový systém je pro jedince opěrným bodem, bez něhož by se jen těžko dokázal rozhodovat. Proto jsou hodnoty důležitým momentem ve výchově dětí. Hodnoty hrají důležitou roli v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, avšak jen minimální prostor je věnován žákovu budování hodnotového systému a rozvoji hodnocení jako nejdůležitější činnosti každého z nás.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2015

  • ISBN

    978-80-87952-10-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    911-916

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    May 25, 2015

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article