All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Joined-up linear handwriting in the context of the literacy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577646" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577646 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jednotažné lineární písmo v kontextu písařské gramotnosti

  • Original language description

    Záměrem předkládané monografie bylo provést rozbor současného lineárního jednotažného písma, kterým se učí psát žáci v elementární třídě v základním vzdělávání. Žáci získávají zkušenosti s technikou psaní, popř. s automatizací v písmu během výuky na primární škole. Základy grafomotorických dovedností jsou položeny již v preprimárním vzdělávání. Cílem odborného textu bylo i porovnat a vyhodnotit faktory, které mají vliv na kvalitu písemného projevu žáků, jako je například úroveň grafomotorických dovedností získaná v mateřské škole, vliv odkladu školní docházky na bezproblémový vstup k základnímu vzdělávání po stránce grafomotorické nebo také vliv laterality na písemný projev žáka.

  • Czech name

    Jednotažné lineární písmo v kontextu písařské gramotnosti

  • Czech description

    Záměrem předkládané monografie bylo provést rozbor současného lineárního jednotažného písma, kterým se učí psát žáci v elementární třídě v základním vzdělávání. Žáci získávají zkušenosti s technikou psaní, popř. s automatizací v písmu během výuky na primární škole. Základy grafomotorických dovedností jsou položeny již v preprimárním vzdělávání. Cílem odborného textu bylo i porovnat a vyhodnotit faktory, které mají vliv na kvalitu písemného projevu žáků, jako je například úroveň grafomotorických dovedností získaná v mateřské škole, vliv odkladu školní docházky na bezproblémový vstup k základnímu vzdělávání po stránce grafomotorické nebo také vliv laterality na písemný projev žáka.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7409-053-0

  • Number of pages

    148

  • Publisher name

    Hanex

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book