The potential and limits of e-learning in continuing education of teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577992" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577992 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.018</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Potenciál a limity e-learningu v dalším vzdělávání učitelů
Original language description
Příspěvek se zabývá konkrétními výhodami, možnostmi, ale i omezeními, která přináší implementace e-learningu do programů a kurzů dalšího vzdělávání učitelů v intencích celoživotního vzdělávání na vysoké škole. Prezentuje zkušenosti z doplňujícího pedagogického studia zaměřeného na přípravu učitelů sekundárního vzdělávání, poukazuje na problémy, které e-learning doprovází, především z hlediska kvality podpory samostudia a přístupu ke studujícím. Poukazuje na specifika a zvláštnosti cílové skupiny dospělých studujících - učitelů, kteří ve školách již působí, i těch, kteří se na své učitelské působení prostřednictvím doplňujícího pedagogického studia teprve připravují.
Czech name
Potenciál a limity e-learningu v dalším vzdělávání učitelů
Czech description
Příspěvek se zabývá konkrétními výhodami, možnostmi, ale i omezeními, která přináší implementace e-learningu do programů a kurzů dalšího vzdělávání učitelů v intencích celoživotního vzdělávání na vysoké škole. Prezentuje zkušenosti z doplňujícího pedagogického studia zaměřeného na přípravu učitelů sekundárního vzdělávání, poukazuje na problémy, které e-learning doprovází, především z hlediska kvality podpory samostudia a přístupu ke studujícím. Poukazuje na specifika a zvláštnosti cílové skupiny dospělých studujících - učitelů, kteří ve školách již působí, i těch, kteří se na své učitelské působení prostřednictvím doplňujícího pedagogického studia teprve připravují.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
X
Issue of the periodical within the volume
X
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
"Nestránkováno"
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—