Contribution of the Informal and Non-formal Education of Basic School Pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201602-0004_PRINOS_INFORMALNIHO_A_NEFORMALNIHO_VZDELAVANI_PRO_TECHNICKE_VZDELAVANI_ZAKU_ZAKLADNI_SKOLY.php" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201602-0004_PRINOS_INFORMALNIHO_A_NEFORMALNIHO_VZDELAVANI_PRO_TECHNICKE_VZDELAVANI_ZAKU_ZAKLADNI_SKOLY.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.010" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.010</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přínos informálního a neformálního vzdělávání pro technické vzdělávání žáků základní školy
Original language description
Stať se zabývá problematikou informálního a neformálního vzdělávání v kontextu technické výchovy na základní škole. V teoretické části studie autoři provádí syntézu pedagogických a oborově didaktických teorií, způsobů jejich aplikace a přístupů významných pro dobrou součinnost v jednotě formálního, neformálního a informálního vzdělávání, jejichž obsahem je technika, technické činnosti a technologie. Cílem stati je v návaznosti na teoretická východiska prezentovat výsledky výzkumné sondy a upozornit na přínos informálního a neformálního vzdělávání pro technické vzdělávání žáků základní školy.
Czech name
Přínos informálního a neformálního vzdělávání pro technické vzdělávání žáků základní školy
Czech description
Stať se zabývá problematikou informálního a neformálního vzdělávání v kontextu technické výchovy na základní škole. V teoretické části studie autoři provádí syntézu pedagogických a oborově didaktických teorií, způsobů jejich aplikace a přístupů významných pro dobrou součinnost v jednotě formálního, neformálního a informálního vzdělávání, jejichž obsahem je technika, technické činnosti a technologie. Cílem stati je v návaznosti na teoretická východiska prezentovat výsledky výzkumné sondy a upozornit na přínos informálního a neformálního vzdělávání pro technické vzdělávání žáků základní školy.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education (online)
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
2/2016
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
53-66
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—