Specific Competences of Pre-Service Trainee Teachers of English
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579347" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579347 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Odborné kompetence budoucích začínajících učitelů angličtiny
Original language description
Tato studie vybraných odborných kompetencí byla provedena mezi studenty angličtiny na pedagogické fakultě UP v Olomouci. Účelem tohoto článku bylo předložit komplexní souhrn dat průzkumu zaměřeného na připravenost studentů angličtiny, jakožto budoucích učitelů tohoto předmětu na základních školách v České republice. V průzkumu jsme se zabývali jak sebehodnocením studentů, tak jejich hodnocením pregraduální přípravy ve vztahu k absolvované pedagogické praxi, přičemž oba dotazníky přímo souvisely s vybranými odbornými kompetencemi. Předmětem výzkumu byly tedy tyto vybrané odborné kompetence, kompetence komunikativní, lingvistická a lingvodidaktická. Data byla shromážděna pomocí dvou nestandardizovaných dotazníků. Výzkumný vzorek tvořily dvě skupiny respondentů, studenti prvního a druhého ročníku oboru Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ.
Czech name
Odborné kompetence budoucích začínajících učitelů angličtiny
Czech description
Tato studie vybraných odborných kompetencí byla provedena mezi studenty angličtiny na pedagogické fakultě UP v Olomouci. Účelem tohoto článku bylo předložit komplexní souhrn dat průzkumu zaměřeného na připravenost studentů angličtiny, jakožto budoucích učitelů tohoto předmětu na základních školách v České republice. V průzkumu jsme se zabývali jak sebehodnocením studentů, tak jejich hodnocením pregraduální přípravy ve vztahu k absolvované pedagogické praxi, přičemž oba dotazníky přímo souvisely s vybranými odbornými kompetencemi. Předmětem výzkumu byly tedy tyto vybrané odborné kompetence, kompetence komunikativní, lingvistická a lingvodidaktická. Data byla shromážděna pomocí dvou nestandardizovaných dotazníků. Výzkumný vzorek tvořily dvě skupiny respondentů, studenti prvního a druhého ročníku oboru Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MMK 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-87952-17-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
847-855
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Dec 12, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—