All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specific Competences of Pre-Service Trainee Teachers of English

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579347" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579347 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Odborné kompetence budoucích začínajících učitelů angličtiny

  • Original language description

    Tato studie vybraných odborných kompetencí byla provedena mezi studenty angličtiny na pedagogické fakultě UP v Olomouci. Účelem tohoto článku bylo předložit komplexní souhrn dat průzkumu zaměřeného na připravenost studentů angličtiny, jakožto budoucích učitelů tohoto předmětu na základních školách v České republice. V průzkumu jsme se zabývali jak sebehodnocením studentů, tak jejich hodnocením pregraduální přípravy ve vztahu k absolvované pedagogické praxi, přičemž oba dotazníky přímo souvisely s vybranými odbornými kompetencemi. Předmětem výzkumu byly tedy tyto vybrané odborné kompetence, kompetence komunikativní, lingvistická a lingvodidaktická. Data byla shromážděna pomocí dvou nestandardizovaných dotazníků. Výzkumný vzorek tvořily dvě skupiny respondentů, studenti prvního a druhého ročníku oboru Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ.

  • Czech name

    Odborné kompetence budoucích začínajících učitelů angličtiny

  • Czech description

    Tato studie vybraných odborných kompetencí byla provedena mezi studenty angličtiny na pedagogické fakultě UP v Olomouci. Účelem tohoto článku bylo předložit komplexní souhrn dat průzkumu zaměřeného na připravenost studentů angličtiny, jakožto budoucích učitelů tohoto předmětu na základních školách v České republice. V průzkumu jsme se zabývali jak sebehodnocením studentů, tak jejich hodnocením pregraduální přípravy ve vztahu k absolvované pedagogické praxi, přičemž oba dotazníky přímo souvisely s vybranými odbornými kompetencemi. Předmětem výzkumu byly tedy tyto vybrané odborné kompetence, kompetence komunikativní, lingvistická a lingvodidaktická. Data byla shromážděna pomocí dvou nestandardizovaných dotazníků. Výzkumný vzorek tvořily dvě skupiny respondentů, studenti prvního a druhého ročníku oboru Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MMK 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-87952-17-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    847-855

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 12, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article