Facebook and the Way it is Used by Lower Secondary School Pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579843" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579843 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/26.pdf" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/26.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.026" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.026</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Facebook a způsoby jeho využití u žáků základních škol
Original language description
Článek popisuje využití největší sociální sítě na světě - Facebooku u žáků základních škol. Registrace na tuto sociální síť je povinná. Může se zaregistrovat každý, kdo uvede, že má více jak 13 let. Síť slouží ke komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a také k zábavě. Článek dále uvádí výsledky výzkumu, který se realizoval pomocí strukturovaného rozhovoru se žáky základních škol a který zkoumal, jakým způsobem žáci Facebook používají a k čemu jim slouží.
Czech name
Facebook a způsoby jeho využití u žáků základních škol
Czech description
Článek popisuje využití největší sociální sítě na světě - Facebooku u žáků základních škol. Registrace na tuto sociální síť je povinná. Může se zaregistrovat každý, kdo uvede, že má více jak 13 let. Síť slouží ke komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a také k zábavě. Článek dále uvádí výsledky výzkumu, který se realizoval pomocí strukturovaného rozhovoru se žáky základních škol a který zkoumal, jakým způsobem žáci Facebook používají a k čemu jim slouží.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2016
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
192-197
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—