All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Facebook and the Way it is Used by Lower Secondary School Pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579843" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579843 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/26.pdf" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/26.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.026" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.026</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Facebook a způsoby jeho využití u žáků základních škol

  • Original language description

    Článek popisuje využití největší sociální sítě na světě - Facebooku u žáků základních škol. Registrace na tuto sociální síť je povinná. Může se zaregistrovat každý, kdo uvede, že má více jak 13 let. Síť slouží ke komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a také k zábavě. Článek dále uvádí výsledky výzkumu, který se realizoval pomocí strukturovaného rozhovoru se žáky základních škol a který zkoumal, jakým způsobem žáci Facebook používají a k čemu jim slouží.

  • Czech name

    Facebook a způsoby jeho využití u žáků základních škol

  • Czech description

    Článek popisuje využití největší sociální sítě na světě - Facebooku u žáků základních škol. Registrace na tuto sociální síť je povinná. Může se zaregistrovat každý, kdo uvede, že má více jak 13 let. Síť slouží ke komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a také k zábavě. Článek dále uvádí výsledky výzkumu, který se realizoval pomocí strukturovaného rozhovoru se žáky základních škol a který zkoumal, jakým způsobem žáci Facebook používají a k čemu jim slouží.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2016

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    192-197

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database