Tablets and CLIL in Geometry Lessons
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579946" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579946 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tablety a CLIL ve výuce geometrie
Original language description
Článek je zaměřen na propojení moderních technologií, přístupu CLIL a výuky geometrie. Moderní technologie se staly součástí života většiny z nás. Jedním z aktuálních trendů v České republice je integrace tabletů do výuky, spousta učitelů však postrádá aplikace v českém jazyce. Řešením může být přístup CLIL, tedy integrace cizího jazyka do výuky nejazykových předmětů. Článek popisuje možnosti využití přístupu CLIL společně s tablety.
Czech name
Tablety a CLIL ve výuce geometrie
Czech description
Článek je zaměřen na propojení moderních technologií, přístupu CLIL a výuky geometrie. Moderní technologie se staly součástí života většiny z nás. Jedním z aktuálních trendů v České republice je integrace tabletů do výuky, spousta učitelů však postrádá aplikace v českém jazyce. Řešením může být přístup CLIL, tedy integrace cizího jazyka do výuky nejazykových předmětů. Článek popisuje možnosti využití přístupu CLIL společně s tablety.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XV (2016)
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
237-243
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—