All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Language Education in 3D Multiuser Virtual Environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580105" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580105 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jazykové vzdělávání v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí

  • Original language description

    Tento příspěvek analyzuje využití a didaktické limity 3D multiuživatelského virtuálního prostředí (MUVE) v jazykovém vzdělávání. Vzhledem k tomu, že virtuální vzdělávací prostředí není omezeno geografickými či časovými limity, považujeme ho za vhodné prostředí, které může být využito pro jazykové vzdělávání na univerzitách nebo v kurzech celoživotního vzdělávání. Za tímto účelem bylo zrealizováno pilotní výzkumné šetření, zkoumající vhodnost využití tohoto prostředí ve výuce oboru mateřský jazyk u vysokoškolských studentů. V prostředí Second Life byla vytvořena 3D virtuální budova Pedagogické fakulty Univerzity Palackého, vybavená virtuálními třídami a 3D virtuálními objekty, která byla následně prezentována vysokoškolským studentů oboru český jazyka a literatura. Jsou prezentovány dílčí výsledky výzkumu a diskutovány možné didaktické limity využití MUVE.

  • Czech name

    Jazykové vzdělávání v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí

  • Czech description

    Tento příspěvek analyzuje využití a didaktické limity 3D multiuživatelského virtuálního prostředí (MUVE) v jazykovém vzdělávání. Vzhledem k tomu, že virtuální vzdělávací prostředí není omezeno geografickými či časovými limity, považujeme ho za vhodné prostředí, které může být využito pro jazykové vzdělávání na univerzitách nebo v kurzech celoživotního vzdělávání. Za tímto účelem bylo zrealizováno pilotní výzkumné šetření, zkoumající vhodnost využití tohoto prostředí ve výuce oboru mateřský jazyk u vysokoškolských studentů. V prostředí Second Life byla vytvořena 3D virtuální budova Pedagogické fakulty Univerzity Palackého, vybavená virtuálními třídami a 3D virtuálními objekty, která byla následně prezentována vysokoškolským studentů oboru český jazyka a literatura. Jsou prezentovány dílčí výsledky výzkumu a diskutovány možné didaktické limity využití MUVE.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Evropské pedagogické fórum 2016 - Reflexe pedagogiky a psychologie

  • ISBN

    978-80-87952-16-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    8-15

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 28, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article