All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research on e-learning products of foreign and Czech museums - the objectives of the study and the methodology used Research on e-learning products of foreign and Czech museums - the objectives of the study and the methodology used Research on e-learning products of foreign and Czech museums - the objectives of the study and the methodology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580118" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580118 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí - cíle šetření a použitá metodologie

  • Original language description

    Dnešní nejrozšířenější typy vzdělávacích technologií kapitola zasazuje do kontextu muzejní kultury a předkládá výsledky vlastního výzkumu e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí. E-learningový produkt je zde vymezen jako konkrétní digitální objekt nebo komplexnější platforma nesoucí vzdělávací obsah, jež je uživateli předáván prostřednictvím digitálních komunikátů a díky internetu je přístupný široké skupině zájemců. Kapitola představuje cíle šetření a použitou metodologii.

  • Czech name

    Výzkum e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí - cíle šetření a použitá metodologie

  • Czech description

    Dnešní nejrozšířenější typy vzdělávacích technologií kapitola zasazuje do kontextu muzejní kultury a předkládá výsledky vlastního výzkumu e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí. E-learningový produkt je zde vymezen jako konkrétní digitální objekt nebo komplexnější platforma nesoucí vzdělávací obsah, jež je uživateli předáván prostřednictvím digitálních komunikátů a díky internetu je přístupný široké skupině zájemců. Kapitola představuje cíle šetření a použitou metodologii.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Muzeum versus digitální éra

  • ISBN

    978-80-244-5023-0

  • Number of pages of the result

    5

  • Pages from-to

    157-161

  • Number of pages of the book

    264

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS chapter