The conclusions of the research of e-learning products of museums and discussion
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580127" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580127 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Závěry výzkumu e-learningových produktů muzeí a diskuse
Original language description
Kapitola shrnuje závěry výzkumu, jehož cílem bylo provést rozbor současných e-learningových produktů a platforem muzeí a zaměřit se na kvalitu jejich komponent i funkčnost celku. Zvláštní pozornost byla věnována vzdělávacímu obsahu těchto e-learningových produktů, způsobům jejich strukturace a metodám podání obsahu cílové skupině. Zaměřili jsme se také na funkčnost technického řešení a organizování obsahu složitějších produktů, které je klíčové pro snadnější porozumění předkládaného obsahu, pro jednoduchou orientaci návštěvníka a pro jeho celkové uspokojení z interakce s digitálním produktem. Autorka se pokusila překročit úroveň dílčích zjištění o našem vzorku a na základě jeho analýzy odpovědět na obecnější otázky týkající se proměn muzejní kultury a využívání jejího vzdělávacího potenciálu vlivem nových technologií. Závěry jsou doplněny interpretativními pasážemi a diskusí, již uzavírá stručné vymezení zásad tvorby e-learningového obsahu.
Czech name
Závěry výzkumu e-learningových produktů muzeí a diskuse
Czech description
Kapitola shrnuje závěry výzkumu, jehož cílem bylo provést rozbor současných e-learningových produktů a platforem muzeí a zaměřit se na kvalitu jejich komponent i funkčnost celku. Zvláštní pozornost byla věnována vzdělávacímu obsahu těchto e-learningových produktů, způsobům jejich strukturace a metodám podání obsahu cílové skupině. Zaměřili jsme se také na funkčnost technického řešení a organizování obsahu složitějších produktů, které je klíčové pro snadnější porozumění předkládaného obsahu, pro jednoduchou orientaci návštěvníka a pro jeho celkové uspokojení z interakce s digitálním produktem. Autorka se pokusila překročit úroveň dílčích zjištění o našem vzorku a na základě jeho analýzy odpovědět na obecnější otázky týkající se proměn muzejní kultury a využívání jejího vzdělávacího potenciálu vlivem nových technologií. Závěry jsou doplněny interpretativními pasážemi a diskusí, již uzavírá stručné vymezení zásad tvorby e-learningového obsahu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Muzeum versus digitální éra
ISBN
978-80-244-5023-0
Number of pages of the result
11
Pages from-to
207-217
Number of pages of the book
264
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—