Teaching Staff as a Key Factor in Inclusive Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580219" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580219 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190" target="_blank" >10.5507/pdf.16.24451190</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
Original language description
V této odborné monografii s názvem Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání, která je jedním z výstupů stejnojmenného výzkumného projektu řešeného v rámci studentské grantové soutěže, autorský tým složený z akademických pracovníků a studentů Ústavu speciálněpedagogických studií prezentuje původní výsledky vzešlé z komplexního výzkumu členěného do několika dílčích částí. Hlavním cílem výzkumu přitom byla identifikace některých klíčových aspektů, které ovlivňují postoje, názory i kompetence pedagogických pracovníků podílejících se na inkluzivním vzdělávání. Členové výzkumného týmu se v rámci realizace řešení projektu zaměřili na dílčí aspekty působení pracovníků v inkluzivním vzdělávání a výsledky svého bádání prezentují v jednotlivých kapitolách tohoto odborného textu.
Czech name
Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
Czech description
V této odborné monografii s názvem Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání, která je jedním z výstupů stejnojmenného výzkumného projektu řešeného v rámci studentské grantové soutěže, autorský tým složený z akademických pracovníků a studentů Ústavu speciálněpedagogických studií prezentuje původní výsledky vzešlé z komplexního výzkumu členěného do několika dílčích částí. Hlavním cílem výzkumu přitom byla identifikace některých klíčových aspektů, které ovlivňují postoje, názory i kompetence pedagogických pracovníků podílejících se na inkluzivním vzdělávání. Členové výzkumného týmu se v rámci realizace řešení projektu zaměřili na dílčí aspekty působení pracovníků v inkluzivním vzdělávání a výsledky svého bádání prezentují v jednotlivých kapitolách tohoto odborného textu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-5119-0
Number of pages
197
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—