Analysis of the Structuring of Assessment Activities in Technical Education at Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580640" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580640 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0009_STRUKTUROVANI_HODNOTICICH_CINNOSTI_V_TECHNICKE_VYCHOVE_NA_PRIMARNI_SKOLE.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0009_STRUKTUROVANI_HODNOTICICH_CINNOSTI_V_TECHNICKE_VYCHOVE_NA_PRIMARNI_SKOLE.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.011" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.011</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza strukturování hodnotících činností v technické výchově na primární škole
Original language description
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáka v technické výchově na primární škole. Téma je řešeno v kontextu snah o modernizaci systému hodnocení na úrovni žáků. Hodnotící procesy jsou autorkami vnímány jako nedílná součást každodenní pedagogické komunikace a interakce, proto je k nim takto přistupováno i z výzkumného hlediska. Součástí stati je prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na rozvoj sebehodnocení žáka na primární škole. Pro potřeby identifikace, kategorizace a analýzy hodnotících výroků učitele a žáků bylo použito specifické kódování vycházející z principů Bellackovy a Flandersovy metody interakční analýzy.
Czech name
Analýza strukturování hodnotících činností v technické výchově na primární škole
Czech description
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáka v technické výchově na primární škole. Téma je řešeno v kontextu snah o modernizaci systému hodnocení na úrovni žáků. Hodnotící procesy jsou autorkami vnímány jako nedílná součást každodenní pedagogické komunikace a interakce, proto je k nim takto přistupováno i z výzkumného hlediska. Součástí stati je prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na rozvoj sebehodnocení žáka na primární škole. Pro potřeby identifikace, kategorizace a analýzy hodnotících výroků učitele a žáků bylo použito specifické kódování vycházející z principů Bellackovy a Flandersovy metody interakční analýzy.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education (online)
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
88-104
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—